Eredivisie: Speelronde 6 en vier inhaalpotjes

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    7

Max

Administrator
Forumleiding
Een mooi moment om die groep aan te pakken, identiteiten vast te leggen om zo verdere maatregelen tegen hun te kunnen nemen. Maar dat zal wel juridisch niet haalbaar zijn......
Ik neem aan dat de goedwillende Ajaxsupporters hier niet op af komen??

De burgemeester heeft denk ik wel wat mogelijkheden om maatregelen te nemen.

Verder ben je niet een goedwillende Ajaxsupporter als je na zondag op een F-Side protest afkomt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mannsverk in het gips, dus Godts neemt zijn plaats in de wedstrijdselectie over.
 

Mario

Well-known member
Dat was natuurlijk te verwachten dat er vanmiddag weer gedoe zal zijn met dat tuig. Het zal wel weer uit de hand lopen voor het stadion. Beetje naief ook van de KNVB dat je dit niet ziet aankomen. Dit is niet zomaar een gestaakte wedstrijd die je even gaat hervatten. Ik ben benieuwd of het uberhaupt door kan gaan vanmiddag als de ME ook weer moet komen opdraven. Als het nog 0-6 wordt zal dat de sfeer voor het stadion ook niet echt bevorderen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Reken maar dat de politie wel aan het werk wordt gezet. Hopelijk zet de lokale driehoek in op er zoveel mogelijk op te pakken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dit vind ik raar.

Dit hele concept van 55 minuten spelen en drie dagen later de resterende 35 minuten is sowieso vreemd. Deze hele wedstrijd wordt nooit meer normaal.

In theorie had Ajax de afgelopen dagen kunnen werken aan een enorm offensief. Het is echter Steijn, dus het blijft de lange bal op Brobbey of de snelle Forbs of wellicht nog een paar aanvallers erbij. Weer belangrijk om door de storm te voetballen tot die gaat liggen.

Voordeel is wel dat de wedstrijd bij minuut 55 start en niet 0, dus de acht puntjes kan de stormende Taylor er gewoon afsturen als hij weer stoer op een Feyenoorder in wil lopen.
 

De Wolf

Well-known member
Een geblesseerde speler mag je vervangen. In principe zou je zelfs Bergwijn kunnen inzetten. Maar die heeft nog steeds last van zijn verstandskies.
Godts heeft net als Salah Eddine ook afgelopen maandag gespeeld. Mogen ze van mij ook aanpakken. Of je speelt met het hoofdelftal of met het jeugdelftal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een geblesseerde speler mag je vervangen. In principe zou je zelfs Bergwijn kunnen inzetten. Maar die heeft nog steeds last van zijn verstandskies.
Godts heeft net als Salah Eddine ook afgelopen maandag gespeeld. Mogen ze van mij ook aanpakken. Of je speelt met het hoofdelftal of met het jeugdelftal.

De regel is kennelijk dat als je minder dan 45 minuten hebt gespeeld voor het eerste, je ook voor Jong Ajax mag spelen. Dus Godts gaat geen probleem opleveren. Salah Eddine moet wat ik begrijp worden gewisseld. Maar @Joost weet dit ongetwijfeld beter.
 

Joost

Well-known member
De regel is kennelijk dat als je minder dan 45 minuten hebt gespeeld voor het eerste, je ook voor Jong Ajax mag spelen. Dus Godts gaat geen probleem opleveren. Salah Eddine moet wat ik begrijp worden gewisseld. Maar @Joost weet dit ongetwijfeld beter.

Speel je bij het eerste basis of minstens 45 minuten in hetzelfde speelweekend dan mag je niet bij Jong meedoen.
Salah-Edinne heeft 10 minuten meegedaan, dat is minder dan 45.

Als je het restant van vanmiddag meerekent met het speelweekend dan wordt hij dus met terugwerkende kracht niet-speelgerechtigd als hij vandaag de wedstrijd afmaakt.

Tenzij je dus het restant niet bij het speelweekend rekent.

Misschien gewoon de beloften gewoon uit de Eerste Divisie halen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Speel je bij het eerste basis of minstens 45 minuten in hetzelfde speelweekend dan mag je niet bij Jong meedoen.
Salah-Edinne heeft 10 minuten meegedaan, dat is minder dan 45.

Als je het restant van vanmiddag meerekent met het speelweekend dan wordt hij dus met terugwerkende kracht niet-speelgerechtigd als hij vandaag de wedstrijd afmaakt.

Tenzij je dus het restant niet bij het speelweekend rekent.

Misschien gewoon de beloften gewoon uit de Eerste Divisie halen?

Denk dus dat eerste. Maar dan is het de pot van maandag die dan over moet of een reglementaire nederlaag. Zou het wel een soepzooitje van maken. Niet dat het Ajax boeit.

Beloften wellicht uit de Eerste Divisie halen en regels gedurende het seizoen qua huur versoepelen?
 

Joost

Well-known member
Denk dus dat eerste. Maar dan is het de pot van maandag die dan over moet of een reglementaire nederlaag. Zou het wel een soepzooitje van maken. Niet dat het Ajax boeit.

Beloften wellicht uit de Eerste Divisie halen en regels gedurende het seizoen qua huur versoepelen?
Dan zou maandag over moeten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Slot laat Zerrouki starten in plaats van Minteh. Anticipeert op een gigantisch offensief van Ajax.
 
Bovenaan