Makanaky
Well-known member
Nee, Volendam-thuis 1-1 en direct daarna een nachtelijk ontslag voor Schreuder.Dat was toch Twente?
Nee, Volendam-thuis 1-1 en direct daarna een nachtelijk ontslag voor Schreuder.Dat was toch Twente?
Ik dacht na Feyenoord, maar zal wel zo zijn. Was een leuke traditie geweest.Nee, Volendam-thuis 1-1 en direct daarna een nachtelijk ontslag voor Schreuder.
Dat Volendam not amused is, snap ik heel goed. Maar ik lees zelfs dat Ajax juridische stappen overweegt. Dan denk ik 'donderen jullie effe op, dankzij jullie nalatigheid en het kinderachtige gedrag van jullie supporters zitten we in deze situatie'. Kan toch niet waar zijn dat we pas in november gaan inhalen? Dan maar 0-3 als eindstand.
De KNVB wil dat het restant van de Klassieker, die op zondag 24 september werd gestaakt, woensdag 27 september om 14:00 uur wordt ingehaald zonder publiek. Het thuisduel met FC Volendam van woensdagavond zou dan verplaatst worden. Ajax gaat hier niet mee akkoord.
Het wangedrag dat tot het staken van de Klassieker heeft geleid keurt Ajax af. Veel voetballiefhebbers waren hier de dupe van. Vanwege nationale en internationale duels is het eerst mogelijke moment om Ajax - Feyenoord uit te spelen vanuit Ajax' oogpunt de eerste week van november. Dan wordt een bekerronde gespeeld waar Ajax en Feyenoord niet aan deelnemen. FC Volendam wel.
Het competitie- en bekerprogramma wordt nu door de KNVB voor vier clubs aangepast vanwege het laten uitspelen van een gestaakt duel. Niet alleen de clubs, maar ook de supporters zijn hier de dupe van. Daarom overweegt Ajax juridische stappen.
Ik wel, je gaat geen gestaakt duel een maand later uitspelen. Of binnen 72 uur of helemaal niet meer.Ik vind weinig mis met dat statement hoor;
Inhalen in november is van alle opties de ergste vorm van competitievervalsing en een duidelijk signaal aan alle kwaadwillende supporters dat zij de macht hebben. Dit lijkt me op z'n minst zeer onwenselijk.Ik vind weinig mis met dat statement hoor;
Nog langer, want in de week van 1 november staat voor Volendam de 1e ronde van de KNVB-beker op het programma.Ik gok dat een balend Volendam tot november moet wachten. Lagen net kansen.
Volendam is een christelijk dorp.Gewoon weer met kerst spelen dan, kan het schelen.
Dat gebeurt in het amateurvoetbal heel vaak, dat een gestaakte wedstrijd soms pas maanden later wordt uitgespeeld. Zo snel mogelijk uitspelen is beter, maar dan moet dat niet leiden tot het uitstellen van andere wedstrijden.Ik wel, je gaat geen gestaakt duel een maand later uitspelen. Of binnen 72 uur of helemaal niet meer.
Ik zou zeggen, sluit Ajax maar uit voor de beker. Geef die plek aan Volendam en die ene club uit speelronde 1 stroomt gewoon door. Is dat probleem ook opgelost.Nog langer, want in de week van 1 november staat voor Volendam de 1e ronde van de KNVB-beker op het programma.
Zonder te schuiven is er zelfs voor de winterstop geen plek voor Ajax-Volendam. Er is nog 1 midweek zonder Europees voetbal, maar dan speelt Volendam op donderdag (7 december) al tegen Feyenoord om Feyenoord extra rust te geven voor de laatste CL-groepswedstrijd.
Je bent zelf scheel.Gewoon weer met kerst spelen dan, kan het schelen.