Eredivisie: Speelronde 6 en vier inhaalpotjes

Hups

• Totaal aantal stemmers
    7

Max

Administrator
Forumleiding
Het arrogante van Ajax maakt zich zelf weer belachelijk ga in het hoekje zitten, hou je stil en ga akkoord met elke besluit die de KNVB neemt.

Volendam en Feyenoord hebben recht tot klagen

Altijd doen alsof je een hogere standaard hebt en dan dit en Overmars en Promes en de F-Side die ouders van Feyenoord jeugdspelers belagen en bij iedere bekerfinale De Kuip slopen en de pop van Vermeer aan de galg etc. etc. Dit is wel weer de schaamte voorbij. Zelf hebben ze ook bepaald niet alles op alles gezet om de staking te voorkomen.

De Wolf

Well-known member
Zal mij niet verbazen dat ze nog steeds in hun broek schijten voor die gastjes die het gisteren hebben verkloot. Ajax laat totaal geen ballen zien (nou ja in het verleden een TD letterlijk)

De Wolf

Well-known member
Volendam is ook aan het onderzoeken of ze juridisch wat kunnen. KNVB vond blijkbaar overleg niet nodig.
We zijn dus tot een nieuw dieptepunt bereikt in wat we nu wel tot meest dramatische klassieker ooit in competitie mogen noemen.

JFK

Well-known member
Volendam is ook aan het onderzoeken of ze juridisch wat kunnen. KNVB vond blijkbaar overleg niet nodig.
We zijn dus tot een nieuw dieptepunt bereikt in wat we nu wel tot meest dramatische klassieker ooit in competitie mogen noemen.
Nou nou nou de meest dramatische vind ik echt zwaar overdreven.

Abubakari

Well-known member
Staat het 1-1 want de vorige was de meest dramatische klassieker ooit in de beker. Waar we de nieuwe maatregelen indirect aan te danken hebben. Kortom, het is de schuld van Feyenoord.

Wat was volgens jou eigenlijk de meest dramatische klassieker tot gister? Die waarin mister Feyenoord Wim Jansen een ijsbal op zijn oog kreeg?

Sorry dat ik wat boter van hoofden veeg, maar het lijkt nu wel of Feyenoord een koorknaapjes vereniging is en het bij Ajax altijd mis gaat. Met name gericht aan Max die maar dezelfde voorvallen elke keer opnieuw komt herkauwen. Deze keer is het weer Ajax, volgende keer weer Feyenoord, het is van beide kanten een onbeheersbare puinzooi.

Kan je een ergere noemen en nee dit is niet vanwege het sportieve (hoewel ik het bij Ajacieden kan begrijpen)
Fagmentatiebom in een vak van de tegenstander gooien is erger.

Miramar

Well-known member
Ik vraag mij af wat voor studie je moet volgen om een goedbetaalde functie bij een bondsbestuur te bemachtigen. Om vervolgens jezelf, net als mede ambtgenoten, nooit en te nimmer in te zetten om regeltjes op te stellen zodat de voetbalsupporter lekker veilig naar het stadion kan.

erka

Well-known member
Staat het 1-1 want de vorige was de meest dramatische klassieker ooit in de beker. Waar we de nieuwe maatregelen indirect aan te danken hebben. Kortom, het is de schuld van Feyenoord.

Wat was volgens jou eigenlijk de meest dramatische klassieker tot gister? Die waarin mister Feyenoord Wim Jansen een ijsbal op zijn oog kreeg?

Sorry dat ik wat boter van hoofden veeg, maar het lijkt nu wel of Feyenoord een koorknaapjes vereniging is en het bij Ajax altijd mis gaat. Met name gericht aan Max die maar dezelfde voorvallen elke keer opnieuw komt herkauwen. Deze keer is het weer Ajax, volgende keer weer Feyenoord, het is van beide kanten een onbeheersbare puinzooi.

Bijzonder hoe dit gaat altijd. Ajacieden en Feyenoorders zijn er altijd als de kippen bij om te wijzen naar de ander als er voor de zoveelste keer iets misgaat. Aan beide kanten is er vaak genoeg wat misgegaan maar enige objectiviteit is dan ver te zoeken.

Ik pak alvast nog wat borrelnootjes.

Max

Administrator
Forumleiding

Pak je schriftje erbij. Ik ben vol los gegaan op Feyenoord zelf na die bekerpot. Zeer kritisch op de terroriserende homofobe supporters en hun invloed binnen de club en de officiële supportersvereniging.

Dom gelul. Geen borrelnootjes verder, want ik ga hier verder niet meer op reageren. Maak er vooral gebruik van, want je hebt nu een vrijbrief om alles te roepen. Succes.

De Wolf

Well-known member
Ik heb die lui ook vervloekt omdat ik mij nu iedere thuiswedstrijd moet ergeren aan een stel palen.
Ik erger mij net als Jamel, Max etc. ook bij die gasten van mijn club en helaas heeft je clubje die idioten ook die het idee van een stel Groningen malloten die ooit je middag hebben verpest over hebben genomen.

Abubakari

Well-known member
Bijzonder hoe dit gaat altijd. Ajacieden en Feyenoorders zijn er altijd als de kippen bij om te wijzen naar de ander als er voor de zoveelste keer iets misgaat. Aan beide kanten is er vaak genoeg wat misgegaan maar enige objectiviteit is dan ver te zoeken.

Ik pak alvast nog wat borrelnootjes.
Dan heb je iets gemist, het kernpunt van mijn betoog:
Deze keer is het weer Ajax, volgende keer weer Feyenoord, het is van beide kanten een onbeheersbare puinzooi.

Abubakari

Well-known member
Pak je schriftje erbij. Ik ben vol los gegaan op Feyenoord zelf na die bekerpot. Zeer kritisch op de terroriserende homofobe supporters en hun invloed binnen de club en de officiële supportersvereniging.
Ik heb geen schriftje, gewoon een geheugen. Ik zeg ook niet dat je het destijds niet afgekeurd hebt maar wel dat je tot in den treure dezelfde gebeurtenissen komt herkauwen en dat ik daar wel eens moe van word.
Dom gelul. Geen borrelnootjes verder, want ik ga hier verder niet meer op reageren. Maak er vooral gebruik van, want je hebt nu een vrijbrief om alles te roepen. Succes.
Wat je hiermee bedoelt ontgaat mij.

Het is simpel, bij Ajax en Feyenoord heb je de meeste idioten, verpesten het voor jou, verpesten het voor mij.

Laatst bewerkt:

De Wolf

Well-known member
Met die dingen ben ik met je eens. Die bekerwedstrijd kon mij destijds ook gestolen worden. Weet ook niet of jullie nog zin hebben in komende woensdag? Dan heb ik het niet over dat potje tegen Volendam.

Mario

Well-known member
Feyenoord gaat wel akkoord met het restant van de wedstrijd spelen? Of komen daar ook nog juridische acties?

Bovenaan