Eredivisie speelronde 22

Eredivisie speelronde 22


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .

Ska P 187

Well-known member
The day after. Hoe kun je als nr 15 zo balen van puntverlies tegen de koploper? Nou zoals gister dus.

Dat doelpunt van Malen kostte ons twee punten en vijf plekken op de ranglijst.

Nu zul je echter flink punten moeten scoren met het rijtje Fortuna uit
Willem II thuis
ADO uit
De Graafschap thuis
Excelsior thuis

Staan we hierna nog steeds waar we nu staan, dan ga ik me wel zorgen maken.

Tegen dit rijtje moet dat wel lukken toch, al is dat niet de instelling die je moet hebben maar goed.
 

JMD

Well-known member
Braskeeper heb je
Zoet is zeker geen wereldtopper, maar voor PSV toch best een goede keeper (beetje vergelijkbaar met Waterreus).

Maar toch:
voor de winterstop 45 ballen op doel, 8 tegengoals. Na de winterstop 8 ballen op doel, 7 tegengoals.
Ga mij niet vertellen dat Zoet 'ineens' zoveel slechter geworden is.
Ik vind dit nogal een terugval.

En verder: 45 ballen op goal tegen in 17 duels is iets van 2,5 bal per duel op goal tegen. 8 ballen op goal tegen in 5 duels is slechts 1,6 bal per duel tegen. Dus we krijgen minder schoten tegen, maar ze gaan er wel vaker in.
 

zwammy

Well-known member
Je moet dus een keeper hebben die er staat op het moment dat er maar 1 bal op goal komt.

Gisteren een fout bij de 1-0, vorige week een fout bij de 2-0
 

PES5

Administrator
Forumleiding
En dan is de lat dus niet op doel?

Want anders klopt de statistiek niet. Vind dat trouwens ook een rare statistiek. Een bal die 3 mm naast gaat, kan veel gevaarlijker zijn dan een schot van 30m in de handen van de doelman of een slap rollertje in de handen.
 

JMD

Well-known member
Je moet dus een keeper hebben die er staat op het moment dat er maar 1 bal op goal komt.

Gisteren een fout bij de 1-0, vorige week een fout bij de 2-0
Ik vond hem gisteren meer de fout in gaan bij de 2-0 dan bij de 1-0, daar wordt die bal een beetje van richting veranderd, wat het altijd lastiger maakt.
 

Abubakari

Well-known member
Neres in de basis, zou tijd worden. Dat ie het laat zien! Hopen dat ze in de gaten hebben dat ze nu toe moeten slaan maar ik kan me niet voorstellen dat ze weer zo slap voor de dag komen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Het is inderdaad niet de vraag of ie valt, maar wanneer.

Die Onana nam daarnet wel enorm veel risico zeg.
 

erka

Well-known member
Neres in de basis, zou tijd worden. Dat ie het laat zien! Hopen dat ze in de gaten hebben dat ze nu toe moeten slaan maar ik kan me niet voorstellen dat ze weer zo slap voor de dag komen.

Misschien eens wat meer verdiepen in je eigen voorstellingsvermogen dan :D
 

SanMark.

Well-known member
Dan noem je ook wel 2 lastige uitwedstrijden. Ik zie ze verder niet zo snel meer punten verliezen dus met een evt winst op PSV straks kom je nog steeds een puntje tekort.

Sowieso eerst maar is zien te winnen straks want het heeft weer alle ingredi?nten om met een labbekakkerige instelling een 0-0 uit het vuur te slepen.

Als Ajax alles wint zijn ze kampioen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Die Kastaneer, luiwammes. Die moet met zijn snelheid toch veel meer loopacties maken als NAC kan counteren.
 
Bovenaan