Eredivisie speelronde 22

Eredivisie speelronde 22


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .

PES5

Administrator
Forumleiding
Vooraf teken je voor een punt. Nu is het dood- en doodzonde. Ongelooflijke schijtPSV weer.

Verder heb je vandaag wel gewoon laten zien dat we veel beter kunnen dan dat we nu laten zien. Fantastische sfeer. Echt wel genoten van de inzet.

Alleen heel jammer dat Lammers blijkbaar te veel supporter van PSV is, want die deed helemaal niet mee. Daarnaast viel Dresevic echt dramatisch in.

Van Bergen heel sterk weer en zo ongelooflijk triest dat Schaars waarschijnlijk weer zwaar geblesseerd is. Einde carri?re denk ik.
 

JFK

Well-known member
Overigens pakt PSV met dat puntje in de 100e minuut wel het kampioenschap vrees ik.

Welnee, Feyenoord gaat wederom van PSV winnen. Thuis kan Ajax het afmaken tegen die lampjes.
Ajax wordt dus kampioen. Kijken of gevegt dan nog steeds zo’n grote muil heeft.
 

gevegt

Well-known member
Welnee, Feyenoord gaat wederom van PSV winnen. Thuis kan Ajax het afmaken tegen die lampjes.
Ajax wordt dus kampioen. Kijken of gevegt dan nog steeds zo’n grote muil heeft.

Wat ben je toch ook een ongelooflijke schijtlul. Bijna net zo erg als die kutkip.
 

Totti

New member
Genoten van een prachtige voetbalavond in Heerenveen, ouderwets het publiek weer eens op de banken. Dood en doodzonde dat je het nog weggeeft, maar dit geeft de burger zeker moed.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Overigens pakt PSV met dat puntje in de 100e minuut wel het kampioenschap vrees ik.

Met dat spel van PSV zullen ze toch nog wel meer punten gaan verliezen? Tegen FC Utrecht en SC Heerenveen weten ze net aan de schade te beperken, maar goed is het niet.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat is die Dumfries toch een held trouwens. Mooi interview na afloop en de bal netjes teruggeven, ondanks dat Luuk de Jong en Rosario daartegen hevig protesteerden.

Bergwijn was by far de beste aan de kant van PSV. Voetballend vond ik ze echt heel matig. Alleen lange ballen op De Jong.

Bij Heerenveen vond ik Woudenberg, Van Bergen en Rienstra erg sterk. Pierie ook, maar die liet zich in de luren leggen door Malen.
 

stc

Well-known member
Welnee, Feyenoord gaat wederom van PSV winnen. Thuis kan Ajax het afmaken tegen die lampjes.
Ajax wordt dus kampioen. Kijken of gevegt dan nog steeds zo?n grote muil heeft.

Nee hoor. Feyenoord vindt de beker belangrijker.
 

Eef de Kip

Well-known member
Met dat spel van PSV zullen ze toch nog wel meer punten gaan verliezen? Tegen FC Utrecht en SC Heerenveen weten ze net aan de schade te beperken, maar goed is het niet.

Dan noem je ook wel 2 lastige uitwedstrijden. Ik zie ze verder niet zo snel meer punten verliezen dus met een evt winst op PSV straks kom je nog steeds een puntje tekort.

Sowieso eerst maar is zien te winnen straks want het heeft weer alle ingredi?nten om met een labbekakkerige instelling een 0-0 uit het vuur te slepen.
 
Bovenaan