Eredivisie speelronde 22

Eredivisie speelronde 22


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .

Abubakari

Well-known member
Ik denk dat Feyenoord er ook nog wel wat aan heeft om te voorkomen dat ze play offs voor EL moeten voetballen. Anders komt er nog meer druk op die bekerwedstrijd te staan.
Sowieso zie ik van Bronckhorst geen b elftal opstellen met het risico dat je dik verliest.
 

SanMark.

Well-known member
AZ moet naar Willem II.

Verder PSV - Feyenoord, Feyenoord verloor sinds de winterstop alles buitenshuis, en ik denk dat ze met hun 'B-team' gaan spelen en alles op de beker gooien. Dus dat moet normaal gesproken goed komen voor PSV.
Ajax moet naar Den Haag, dat de laatste 2 thuisduels won.

Ja het loopt zo lekker laten we ons B team maar opstellen.
 

RexTremenday

New member
Zal toch niet alleen mentaliteit zijn wat mis gaat bij Feyenoord? Gewoon een gebrek aan kwaliteit om tegen verdedigende tegenstanders veel te cre?ren. Berghuis en van Persie worden veel te weinig in stelling gebracht om beslissend te zijn. Berghuis moet vaak alles nog doen, twee man voor z'n neus, zo ver van de goal.
 

Hankie

Well-known member
AZ moet naar Willem II.

Verder PSV - Feyenoord, Feyenoord verloor sinds de winterstop alles buitenshuis, en ik denk dat ze met hun 'B-team' gaan spelen en alles op de beker gooien. Dus dat moet normaal gesproken goed komen voor PSV.
Ajax moet naar Den Haag, dat de laatste 2 thuisduels won.

We zijn sowieso al een B team.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als wij echt een B-elftal gaan opstellen, dan ga je er met meer dan 10-0 af. Geloof niet dat we dat moeten willen.
 

Pascallovic

Well-known member
Achterin heeft Feyenoord niet eens de luxe om een b-elftal neer te zetten, dus daar zullen de gebruikelijke namen wel staan. Op het middenveld verwacht ik ook niet dat ze plotseling Clasie en Vilhena op de bank zetten. Voorin met Berghuis hetzelfde. Wellicht dat ze van Persie sparen, maar dat is het dan ook wel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Eredivisie speelronde 22

Precies. Je hoeft niet veel meer te verwachten dan een Van Persie die even rust krijgt, maar zelfs dat moet ik nog zien. Niet dat dat Ajacieden zou moeten geruststellen. Met Feyenoord haar prestaties in uitwedstrijden dit seizoen hoef je echt er niet op te rekenen dat Feyenoord PSV punten gaat afsnoepen.
 

JMD

Well-known member
Ik bedoelde ook niet 11 nieuwe namen, maar meer dat een aantal spelers gespaard worden met het oog op de beker.

En de kans dat Feyenoord PO moet spelen (als ze de beker niet winnen) is vrij klein.Dan moet Willem II de beker winnen en Feyenoord 4e worden. Feyenoord 4e kan gebeuren ja, maar Willem II zie ik niet ?n AZ ?n Ajax of Feyenoord verslaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik bedoelde ook niet 11 nieuwe namen, maar meer dat een aantal spelers gespaard worden met het oog op de beker.

En de kans dat Feyenoord PO moet spelen (als ze de beker niet winnen) is vrij klein.Dan moet Willem II de beker winnen en Feyenoord 4e worden. Feyenoord 4e kan gebeuren ja, maar Willem II zie ik niet ?n AZ ?n Ajax of Feyenoord verslaan.

Welke spelers wil je dan gaan sparen? Wat Pascallovic al aangeeft is onze selectie niet zo breed.
 

JMD

Well-known member
Welke spelers wil je dan gaan sparen? Wat Pascallovic al aangeeft is onze selectie niet zo breed.
Ik geef aan wat ik denk dat gaat gebeuren, niet 'wat ik wil'...

Ik wil namelijk dat Feyenoord met zijn beste 11 speelt (incl. Van Persie dus), omdat ik het eigenlijk onzin vind om spelers te sparen (tenzij er sprake is van (bijna) blessures) als je zelden midweeks speelt.
 

Atreides

Well-known member
Bijzonder dat het vrijwel onoverwinnelijke Ajax en PSV van voor de winterstop zijn verandert in labiele Henkie's.

Normaal gesproken een mooi moment voor de derde titelpretendent om lekker dichtbij te komen. Maar wat Feyenoord allemaal doet dit jaar? Verloren van Zwolle, Groningen, Fortuna, de Graafschap, Excelsior... En dan is het seizoen nog lang niet af.....

Origineel!:duim:

Nee. Een Classic, lul!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je hebt het erover dat je denkt dat er een B-elftal zal worden opgesteld en je denkt dat er een aantal spelers worden gespaard. Dan is mijn vraag wie Feyenoord dan in hemelsnaam wil gaan sparen.

Ik verwacht tegen Ajax dezelfde elf als gisteren minus J?rgensen plus Larsson. Dan zijn de spelers die nog wel eens speeltijd krijgen: Ayoub, Nieuwkoop, Van der Heijden, Vente en J?rgensen die je tegen PSV kan laten spelen om een ander rust te gunnen.

Lijkt mij niet dat hij opeens Sinesterra, Wehrmann, Geertruida en Kokcu laat opdraven.
 

Batigoal

Well-known member
Bijzonder dat het vrijwel onoverwinnelijke Ajax en PSV van voor de winterstop zijn verandert in labiele Henkie's.

Normaal gesproken een mooi moment voor de derde titelpretendent om lekker dichtbij te komen. Maar wat Feyenoord allemaal doet dit jaar? Verloren van Zwolle, Groningen, Fortuna, de Graafschap, Excelsior... En dan is het seizoen nog lang niet af.....

Top 3 van de armoede.
 
Bovenaan