Ik denk dat Feyenoord er ook nog wel wat aan heeft om te voorkomen dat ze play offs voor EL moeten voetballen. Anders komt er nog meer druk op die bekerwedstrijd te staan.
Sowieso zie ik van Bronckhorst geen b elftal opstellen met het risico dat je dik verliest.
Sowieso zie ik van Bronckhorst geen b elftal opstellen met het risico dat je dik verliest.