Eredivisie speelronde 22

Eredivisie speelronde 22


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .

SanMark.

Well-known member
Lees net de volgende statistiek:
PSV kreeg na de winterstop 8 ballen op goal tegen, 7 ervan werden een goal. Dodelijke statistiek waarmee je nooit een titel gaat halen. Dat moet dus echt beter.

lol juist wel want dat gemiddelde blijf je niet volhouden als tegenstanders zijnde. Er zijn nu 3 wedstrijden gespeeld na de winterstop ? want dan heb je dus in 270 minuten 8 ballen op de goal gekregen. Dan zou je zeggen dat het verdedigend aardig staat.

Al ben ik nog steeds wel overtuigd van een titel voor Ajax
 

PES5

Administrator
Forumleiding
lol juist wel want dat gemiddelde blijf je niet volhouden als tegenstanders zijnde. Er zijn nu 3 wedstrijden gespeeld na de winterstop ? want dan heb je dus in 270 minuten 8 ballen op de goal gekregen. Dan zou je zeggen dat het verdedigend aardig staat.

Al ben ik nog steeds wel overtuigd van een titel voor Ajax

Nogmaals, kulstatistiek. Ballen op doel zegt niets over kansen die je weggeeft.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Zouden de middenvelders van Ajax een verbod hebben op omschakelen?

Die Vd Beek is alleen maar bezig met in de spits lopen en hopen op zijn doelpunt. Wat is die gast slecht vandaag.
 

JMD

Well-known member
lol juist wel want dat gemiddelde blijf je niet volhouden als tegenstanders zijnde. Er zijn nu 3 wedstrijden gespeeld na de winterstop ? want dan heb je dus in 270 minuten 8 ballen op de goal gekregen. Dan zou je zeggen dat het verdedigend aardig staat.

Al ben ik nog steeds wel overtuigd van een titel voor Ajax
5 wedstrijden na de winterstop al... En ja, dat gemiddelde is erg hoog ja, maar wel van 5 tegenstanders, en dus niet van 1. Teken dat er iets niet goed gaat.

Mijn gevoel over een eventueel kampioenschap van PSV heeft vergeleken met 7 dagen terug een flinke knauw opgelopen... 4 punten is echt een klein gat.
 

SanMark.

Well-known member
5 wedstrijden na de winterstop al... En ja, dat gemiddelde is erg hoog ja, maar wel van 5 tegenstanders, en dus niet van 1. Teken dat er iets niet goed gaat.

Mijn gevoel over een eventueel kampioenschap van PSV heeft vergeleken met 7 dagen terug een flinke knauw opgelopen... 4 punten is echt een klein gat.

Al was het 10 punten geweest, dan had je nog bezwaren gehad.

Dus in 5 wedstrijden 8 ballen op doel. Nou dat is niet veel. (al ben ik het ook wel met PES5 eens dat het lang niet alles zegt)
 

erka

Well-known member
Mijn gevoel over een eventueel kampioenschap van PSV heeft vergeleken met 7 dagen terug een flinke knauw opgelopen... 4 punten is echt een klein gat.

6 punten met nog 12 wedstrijden te gaan is ook geen groot gat.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik zou het wel weer lekker vinden om na een uur met 3-0 voor te staan ofzo. Nu moet je maar weer hopen dat NAC zo'n kans verprutst.
 

Eef de Kip

Well-known member
Komt ook omdat wij fantastisch spelen, elke aanval gelijk de diepte zoeken, lopende mensen die zowel naar voren lopen als verdedigen en continu op snelheid de bal spelen om de vrije man te vinden die constant aanspeelbaar is. Oh wacht....

Maar goed, 5-0 is leuk maar misschien volgende week maar weer is een uitwedstrijd zo spelen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Koch is ook een zeer slechte speler.

Backs van NAC zijn best oke. Centraal is het een drama.
 
Bovenaan