Eredivisie speelronde 22

Eredivisie speelronde 22


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .

Batigoal

Well-known member
Mooie statistiek: Sven van Beek is nu de speler in de Eredivisie die het vaakst tegen Vermeer heeft gescoord: allemaal (5x) een eigen goal. :cab:
 

Totti

New member
Wat een ontzettend slap en inspiratieloos Feyenoord zeg. Groningen daarentegen erg sterk, enige wat die zich kunnen verwijten is dat ze niet vaker scoorden.
 

erka

Well-known member
Nou hehe, het duurt een wedstrijd of 22 maar dit is dan eindelijk een dikverdiende zege. Niks op af te dingen. Als het 3-0, 4-0 was geworden had Feyenoord nog niet mogen mopperen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou hehe, het duurt een wedstrijd of 22 maar dit is dan eindelijk een dikverdiende zege. Niks op af te dingen. Als het 3-0, 4-0 was geworden had Feyenoord nog niet mogen mopperen.

Gefeliciteerd, erka! Niets aan toe te voegen. Groningen was inderdaad veel beter.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Hele lekkere overwinning na de wanprestatie tegen Fortuna. Wel jammer dat Excelsior pas ging voetballen na het tegendoelpunt, maar het was genoeg...
 

Abubakari

Well-known member
Misschien eens wat meer verdiepen in je eigen voorstellingsvermogen dan :D

Het was niet zo slap als tegen Heracles, slappe fase nadat de 1-0 na een goeie openingsfase uitbleef maar daarna gedaan wat nodig was. Al is dat niet veel als je tegen die braskutten uit Breda speelt.

Feyenoord uit pas 3x gewonnen. Volgende week psv uit, ik weet niet tegen wie AZ moet, maar die gaan Feyenoord dus wellicht gewoon voorbij ondanks dat de derde plaats voor Feyenoord safe leek. Nou ja, ik hoop dat Feyenoord na volgend weekend nog steeds derde staat ondanks dat AZ heeft gewonnen.
Groningen daarentegen aan een mooie serie bezig. Negende en dan nog steeds maar 3 punten boven de streep. Heerlijke competitie, die eredivisie.
 

JMD

Well-known member
AZ moet naar Willem II.

Verder PSV - Feyenoord, Feyenoord verloor sinds de winterstop alles buitenshuis, en ik denk dat ze met hun 'B-team' gaan spelen en alles op de beker gooien. Dus dat moet normaal gesproken goed komen voor PSV.
Ajax moet naar Den Haag, dat de laatste 2 thuisduels won.
 
Bovenaan