Eredivisie speelronde 22

Eredivisie speelronde 22


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .

stc

Well-known member
Ik vraag me dus af dit seizoen waarom PSV zo vaak scoort in laatste minuten. En waarom altijd zo'n slechte eerste helft (uit en thuis). Wat zou er in de rust gebeuren?
 

Bernardo

Well-known member
Duitsers

@FOXSportsnl: ⏱ | @PSV wist dit seizoen al vijftien keer te scoren na de 85ste minuut, dit is een Eredivisie-record.
 

stc

Well-known member
3 uitwedstrijden. 3x 2-2. 2x van 2-0 naar 2-2. 1x van 0-2 naar 2-2. 2x achterstand omgezet. 6 punten verspeeld. Hopelijk gaan de uitwedstrijden vanaf nu gewoon gewonnen worden. Thuiswedstrijden zullen geen probleem zijn,
 

gevegt

Well-known member
Ik vraag me dus af dit seizoen waarom PSV zo vaak scoort in laatste minuten. En waarom altijd zo'n slechte eerste helft (uit en thuis). Wat zou er in de rust gebeuren?

Het eerste ligt aan de fysieke gesteldheid van de spelers. De tegenstanders zijn na 70 minuten kapot.
Het tweede heeft er ook mee te maken, maar dan speelt ook het persoonlijke spel een grote rol. Kijk maar naar Rosario, die begint vaak heel matig en komt later beter in zijn spel.
 

stc

Well-known member
Het eerste ligt aan de fysieke gesteldheid van de spelers. De tegenstanders zijn na 70 minuten kapot.
Het tweede heeft er ook mee te maken, maar dan speelt ook het persoonlijke spel een grote rol. Kijk maar naar Rosario, die begint vaak heel matig en komt later beter in zijn spel.

PSV zou eigenlijk vanaf minuut 1 scherp moeten beginnen ipv pas in de 2de helft. Moet zo een keer mis gaan.
 

stc

Well-known member
Klopt, vooral Weggever, Rosario en Pereiro hebben er een handje van.

Pereiro speelt al het hele seizoen slecht. Tegenstanders stellen zich anders op tegen PSV dan 1ste seizoenshelft, waardoor PSV het moeilijker heeft. Ben benieuwd naar de komende 2 wedstrijden tegen de Rotterdamse clubs.
 

gevegt

Well-known member
Pereiro speelt al het hele seizoen slecht. Tegenstanders stellen zich anders op tegen PSV dan 1ste seizoenshelft, waardoor PSV het moeilijker heeft. Ben benieuwd naar de komende 2 wedstrijden tegen de Rotterdamse clubs.

Die gaan we gewoon winnen.

Pereiro speelde vanavond niet slecht.
 
Bovenaan