Eredivisie Draft 2014/2015

JMD

Well-known member
SHayman:
Fortuna 8
Giallo 7
Maasveld 6
Banshee 5
fr-keff 4
Satyr 3
PES5 2
Shayman 1

Stand na 6 jury's:
1) Maasveld 38
2) Fortuna 32 (x)
3) Giallo 31 (x)
4) Satyr 28
5) PES5 25 (x)
6) Banshee 23 (x)
7) Shayman 22 (x)
8) fr-keff 17 (x)
 

JMD

Well-known member
Satyr:
Shayman 8
PES5 7
Banshee 6
Maasveld 5
Giallo 4
Fortuna 3
fr-keff 2
Satyr 1

Stand na 7 jury's:
1) Maasveld 43
2) Fortuna (x) en Giallo (x)35
4) PES5 32 (x)
5) Shayman 30 (x)
6) Banshee (x) en Satyr (x) 29
8) fr-keff 19 (x)
Bovenin zit dus een verschil van 8 punten, dat is niet meer te overbruggen (want maximaal 7 punten verschil per ronde (8-1)), dus Maasveld is winnaar. Zijn punten gaan bepalen hoe het bij de andere plekken zit.
 

Shayman

New member
SHayman:
Fortuna 8
Giallo 7
Maasveld 6

Banshee 5
fr-keff 4
Satyr 3
PES5 2
Shayman 1

Stand na 6 jury's:
1) Maasveld 38
2) Fortuna 32 (x)
3) Giallo 31 (x)

4) Satyr 28
5) PES5 25 (x)
6) Banshee 23 (x)
7) Shayman 22 (x)
8) fr-keff 17 (x)
Ik heb er blijkbaar meer kijk op als de anderen want anders stond ik wel hoger.
 

JMD

Well-known member
Maasveld:
Fortuna 8
PES5 7
Shayman 6
Satyr 5
Banshee 4
fr-keff 3
Giallo 2
Maasveld 1

Eindstand:
1) Maasveld 44
2) Fortuna 43
3) PES5 39
4) Giallo 37
5) Shayman 36
6) Satyr 34
7) Banshee 33
8) fr-keff 22

Opvallend:
* Maasveld scoort 'slechts' 2x de maximale score, Fortuna 3x. Maasveld zit echter wel 5x in de top 3, tegen Fortuna 4x.
* Shayman is door iedereen verschillend neergezet, hij heeft 1 1e plaats, 1 2e etc.
* PES5's punten zijn precies gelijk aan de eindvolgorde (als je hemzelf even van het lijstje wegdenkt)
 

banshee

Member
Potverdorie, wat zit dat dicht bij elkaar !
Niet alleen de eerste en tweede plek, maar ook plaats 4 tm 7 !

Ik kan prima leven met Maasveld als winnaar !
 

banshee

Member
Hier zijn de resultaten van PES5:
Maasveld 8
Fortuna 7
Giallo 6
Shayman 5
Satyr 4
Banshee 3
fr-keff 2
PES5 1

Altijd weer die ellendige PES5 met z'n vete tegen mij ;)
Zittie wat te zaniken tegen Maasveld dat zijn spelers niet of nauwelijks gespeeld hebben, en dan flikt ie dit... grrrr
 
Laatst bewerkt:

Maasveld

Well-known member
Ik vond het ook echt ontzettend dicht bij elkaar zitten. Als ik er morgen naar kijk kan het zo een totaal andere uitslag zijn.

Mijn keuze voor Gutierrez en Fischer en beginnen met 2 verdedigers is dus goed uitgepakt!
 

Shayman

New member
Feli in elk geval Maasveld en ook Satyr als de echte kenner :duim:

Mijn 1e 3 staan ook in de top 4 dat is wel prettig en ook heel leuk dat ik van beste speler tot grootste mafkees ben benoemd! Was heel geinig alleen wat meer gang was wel lekker geweest.

Ook een thnx aan JMD voor het bijhouden van de score!
 

banshee

Member
Ik vond het ook echt ontzettend dicht bij elkaar zitten. Als ik er morgen naar kijk kan het zo een totaal andere uitslag zijn.

Mijn keuze voor Gutierrez en Fischer en beginnen met 2 verdedigers is dus goed uitgepakt!

Die keuze voor Fischer en Gutierrez heeft er bij mij voor gezorgd dat je "maar" 6 punten kreeg. Ik vond het voor de rest een prima elftal... alleen de spelers uit het team van Fortuna en Satyr hebben zich dit jaar nog meer / beter laten zien. Ik heb dus uitgegaan van daadwerkelijke prestaties, en niet van potentie. Vandaar dat ik ook speelminuten, scores en assists heb meegeteld in mijn keuzes, maar ook in de keuze van de beoordeling van de andere teams.

Zoals ik al zei: had je daar "mindere" spelers gekozen die wel gespeeld hadden, dan had je bij mij zeker NOG hoger / bovenaan gestaan.
 
Bovenaan