Eredivisie Draft 2014/2015

PES5

Administrator
Forumleiding
Het seizoen is na morgen ten einde. Zijn er mensen die een draftje willen doen?

In het kort nog even de uitleg.

Nadat er voldoende aanmeldingen zijn, ga ik loten voor de volgorde. Dan mag de nr 1 eerst een speler kiezen, vervolgens de nr 2 etc etc.

De nummer laatst mag er twee kiezen en dan gaan we weer omhoog. Net zolang totdat iedereen een team heeft, dat bestaat uit Eredivisiespelers.

Fotootje en motivatie bij elke speler is een vereiste.

Na afloop presenteert iedereen hier zijn team en dan mag iedereen gaan stemmen op de teams.

Bijvoorbeeld, 8 teams. Beste team 8 pnt, 2e team 7, 3e team 6 etc etc.
Je eigen team krijgt altijd 1 punt.
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jaaa!

Nadat ik de laatste twee drafts gewonnen heb, kan ik deze natuurlijk niet aan mij voorbij laten gaan.
 

SanMark.

Well-known member
Wat mij voor het nieuwe voetbalseizoen wel mooi lijkt is om een draft op te stellen en dat je daar dan in de echte wedstrijden punten mee kunt verdienen.

Bv puntentelling aanhouden van Coach van het jaar .
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Leuk idee, inderdaad! Eerst deze om de zomer door te komen. En dan begin september het idee van SanMark.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Bijvoorbeeld per 1 september starten dan. Zodat er geen transfers meer kunnen zijn.

En dat je dan elke week met die elf punten scoort. Goed plan SanMark.!
 

SanMark.

Well-known member
Bijvoorbeeld per 1 september starten dan. Zodat er geen transfers meer kunnen zijn.

En dat je dan elke week met die elf punten scoort. Goed plan SanMark.!

Ja maar ik denk dat je dan per linie moet kiezen met spelers en niet perse een rechtsback op de rechtsback positie hoeft te plaatsten.

Maar gewoon een verdediger in de achterhoede ongeacht zijn positie waarvoor je hem draft en waar hij staat in het echt.

Misschien daar dan ook de spelers posities aanhouden die coach van het jaar aangeven ?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
PES5
Jamel
Maasveld
fortuna1987
banshee
fr-keff


Iemand nog?

JMD is weer puntentellerT ;)
 
Bovenaan