Natuurlijk is het maar 1 of 2x, maar voor een seizoenkaart betaal je voor zo'n 12 a 13 wedstrijden. Dus iedere wedstrijd die je mist is er één.Alle klagers zijn net fan van de club die 17x op zaterdag om 16:30 speelt.
Natuurlijk is het maar 1 of 2x, maar voor een seizoenkaart betaal je voor zo'n 12 a 13 wedstrijden. Dus iedere wedstrijd die je mist is er één.Alle klagers zijn net fan van de club die 17x op zaterdag om 16:30 speelt.
Sowieso de clubs die hun seizoenkaarten uitverkopen, Ajax, PSV, Feyenoord, AZ ook denk ik...Ok, welke clubs zijn dat dan allemaal?
Sowieso de clubs die hun seizoenkaarten uitverkopen, Ajax, PSV, Feyenoord, AZ ook denk ik...
Je koopt een seizoenskaart omdat je fan bent van een club, toch? Ik heb tot een jaar of vijf geleden ook een seizoenskaart bij Heerenveen gehad, terwijl ik er al tien jaar niet ben geweest.Natuurlijk is het maar 1 of 2x, maar voor een seizoenkaart betaal je voor zo'n 12 a 13 wedstrijden. Dus iedere wedstrijd die je mist is er één.
Als er maar hooguit 4.000 mensen in mogen vanwege de corona maatregelen heb je geen vol huis meer.Groningen heeft dankzij het Robben-effect toch weer elke wedstrijd een vol huis zo'n beetje?
Bij AZ zijn de seizoenkaarten al lang niet meer uitverkocht. Dat was alleen in de eerste jaren van het nieuwe stadion.Sowieso de clubs die hun seizoenkaarten uitverkopen, Ajax, PSV, Feyenoord, AZ ook denk ik...
Ik dacht dat FC Emmen ook een wachtlijst voor seizoenkaarten heeft.
De midweekse wedstrijden om 16.30u staan er nog steeds in. Dat vind ik wel vreemd. Ik had toch wel verwacht dat de clubs de KNVB zouden overtuigen om die gewoon 's avonds te laten spelen.Competitieprogramma’s 2020/’21 definitief vastgesteld | KNVB
De competitieprogramma’s voor het seizoen 2020/’21 van de Eredivisie en de Keuken Kampioen Divisie zijn definitief. Nadat eerder deze week de conceptcompetitieprogramma’s werden gepresenteerd, konden clubs nog verzoeken tot mogelijke wijzigingen doorgeven. Op basis van enkele aanpassingen in...www.knvb.nl
Competitieprogramma definitief vastgesteld
Het is in de kerstvakantie, dus misschien hopen ze dat dan veel jeugd om die tijd binnen komt??De midweekse wedstrijden om 16.30u staan er nog steeds in. Dat vind ik wel vreemd. Ik had toch wel verwacht dat de clubs de KNVB zouden overtuigen om die gewoon 's avonds te laten spelen.
Precies.Zet gewoon neer bv: zaterdag 14/zondag 15 maart. Dan snapt iedereen dat de precieze datum/tijd nog niet bekend sis.Ze kunnen dat toch doen zoals in Duitsland. Spieltag noch nicht fix terminiert of zoiets.
De data zijn toch gewoon bekend vanuit de speelkalender die eerder gepubliceerd is.Het is in de kerstvakantie, dus misschien hopen ze dat dan veel jeugd om die tijd binnen komt??
Wat ik me afvraag is waarom ze in ieder geval bij die 'nog niet geplande' speelrondes in ieder geval niet zeggen welke data het kunnen zijn. Dat ze het nog niet precies weten is logisch, dat is elk jaar zo dat er in de winterstop nog wat geschoven wordt. Maar nu wordt er helemaal niks gezegd, maar als je naar de kalender kijkt lijkt het me dat de weekenden/midweken waarop gespeeld wordt al bekend zijn.
Ja, precies. Maar die worden niet vermeld in het schema. Op mijn vraag aan de KNVB of die speelrondes iig wel op zijn plek blijven antwoordden ze dat dat wel de bedoeling is... (dus in noodgevallen zou dat ook kunnen schuiven)De data zijn toch gewoon bekend vanuit de speelkalender die eerder gepubliceerd is.
22: 12/14 feb
23: 19/21 feb
24: 26/28 feb
25: 5/7 maa
26: 12/14 maa
27: 19/21 maa
28: 3/4 apr
29: 9/11 apr
30: 23/25 apr
31: 30 apr/2 mei
32: 7/9 mei
Het lijkt me niet dat ze wedstrijden of hele speelrondes gaan ruilen. Tenzij er natuurlijk weer een noodsituatie ontstaat.Ja, precies. Maar die worden niet vermeld in het schema. Op mijn vraag aan de KNVB of die speelrondes iig wel op zijn plek blijven antwoordden ze dat dat wel de bedoeling is... (dus in noodgevallen zou dat ook kunnen schuiven)