Eredivisie 2020-2021

Max

Administrator
Forumleiding
Sowieso de clubs die hun seizoenkaarten uitverkopen, Ajax, PSV, Feyenoord, AZ ook denk ik...


Volgens mij waren de seizoenkaarten vorig jaar niet uitverkocht bij Feyenoord. Je hebt uiteraard wel verschil in prijzen. Seizoenkaarten die over blijven zijn wel veelal op duurdere plekken.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Natuurlijk is het maar 1 of 2x, maar voor een seizoenkaart betaal je voor zo'n 12 a 13 wedstrijden. Dus iedere wedstrijd die je mist is er één.
Je koopt een seizoenskaart omdat je fan bent van een club, toch? Ik heb tot een jaar of vijf geleden ook een seizoenskaart bij Heerenveen gehad, terwijl ik er al tien jaar niet ben geweest.
 

erka

Well-known member
Haha, nou dacht het niet. Zelfs met Robben nog lang niet terug op het niveau voordat vanaf vd Klooi met afbraakvoetbal iedereen weg werd gejaagd.
 

JMD

Well-known member

Competitieprogramma definitief vastgesteld
 

Forza AZ

Well-known member

Competitieprogramma definitief vastgesteld
De midweekse wedstrijden om 16.30u staan er nog steeds in. Dat vind ik wel vreemd. Ik had toch wel verwacht dat de clubs de KNVB zouden overtuigen om die gewoon 's avonds te laten spelen.
 

JMD

Well-known member
De midweekse wedstrijden om 16.30u staan er nog steeds in. Dat vind ik wel vreemd. Ik had toch wel verwacht dat de clubs de KNVB zouden overtuigen om die gewoon 's avonds te laten spelen.
Het is in de kerstvakantie, dus misschien hopen ze dat dan veel jeugd om die tijd binnen komt??

Wat ik me afvraag is waarom ze in ieder geval bij die 'nog niet geplande' speelrondes in ieder geval niet zeggen welke data het kunnen zijn. Dat ze het nog niet precies weten is logisch, dat is elk jaar zo dat er in de winterstop nog wat geschoven wordt. Maar nu wordt er helemaal niks gezegd, maar als je naar de kalender kijkt lijkt het me dat de weekenden/midweken waarop gespeeld wordt al bekend zijn.
 

Bonehead

Well-known member
Ik ben tevreden zo. Als ik zo bekijk hoef ik alleen maar de wedstrijd tegen Groningen te missen door mijn verplichtingen in het amateurvoetbal. De eerste twee wedstrijd op zondag om half drie. Wat een genot.
 

Forza AZ

Well-known member
Het is in de kerstvakantie, dus misschien hopen ze dat dan veel jeugd om die tijd binnen komt??

Wat ik me afvraag is waarom ze in ieder geval bij die 'nog niet geplande' speelrondes in ieder geval niet zeggen welke data het kunnen zijn. Dat ze het nog niet precies weten is logisch, dat is elk jaar zo dat er in de winterstop nog wat geschoven wordt. Maar nu wordt er helemaal niks gezegd, maar als je naar de kalender kijkt lijkt het me dat de weekenden/midweken waarop gespeeld wordt al bekend zijn.
De data zijn toch gewoon bekend vanuit de speelkalender die eerder gepubliceerd is.
22: 12/14 feb
23: 19/21 feb
24: 26/28 feb
25: 5/7 maa
26: 12/14 maa
27: 19/21 maa
28: 3/4 apr
29: 9/11 apr
30: 23/25 apr
31: 30 apr/2 mei
32: 7/9 mei
 

JMD

Well-known member
De data zijn toch gewoon bekend vanuit de speelkalender die eerder gepubliceerd is.
22: 12/14 feb
23: 19/21 feb
24: 26/28 feb
25: 5/7 maa
26: 12/14 maa
27: 19/21 maa
28: 3/4 apr
29: 9/11 apr
30: 23/25 apr
31: 30 apr/2 mei
32: 7/9 mei
Ja, precies. Maar die worden niet vermeld in het schema. Op mijn vraag aan de KNVB of die speelrondes iig wel op zijn plek blijven antwoordden ze dat dat wel de bedoeling is... (dus in noodgevallen zou dat ook kunnen schuiven)
 

Forza AZ

Well-known member
Ja, precies. Maar die worden niet vermeld in het schema. Op mijn vraag aan de KNVB of die speelrondes iig wel op zijn plek blijven antwoordden ze dat dat wel de bedoeling is... (dus in noodgevallen zou dat ook kunnen schuiven)
Het lijkt me niet dat ze wedstrijden of hele speelrondes gaan ruilen. Tenzij er natuurlijk weer een noodsituatie ontstaat.
 

Deathprod

Active member
Hoe zit het komend seizoen met de verdeling tickets? Ik zag deze op twitter langskomen, klopt dat?

1. Champions League
2. voorronde Champions League
3. Europa League
4. Conference League
5. voorronde Conference League
 

JMD

Well-known member
Als we 9e worden aan het eind van dit seizoen op de ranglijst is het als volgt:
1) CL
2) 3e voorronde CL (en dus zeker van groepsfase EL)
Bekerwinnaar of nr 3) PO EL
nr 3 of nr4) Q3 EL2
nr 4 of nr5) Q2 EL2

Als we 10e worden verandert alleen voor de nr 2 wat, dat wordt 2e voorronde CL (en dan nog niet zeker van groepsfase EL)
 
Bovenaan