Eredivisie 2020-2021

Forza AZ

Well-known member
Winkels zijn tegenwoordig gelukkig nooit op zondag open.
Als je een seizoenkaart hebt (gekocht), dan kun je misschien met je diensten rekening houden dat je soms op zondagmiddag vrij wilt hebben. Met zaterdagmiddag heb je dan geen rekening gehouden, omdat er op die tijd nooit gespeeld werd.
Je kunt niet als clubs eerst de seizoenkaarten laten verlengen en daarna ineens een nieuwe speeltijd invoeren. Dat hadden ze dan voor die tijd moeten beslissen, zodat mensen er rekening mee kunnen houden bij de aankoop van een seizoenkaart.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik had er geen rekening mee gehouden dat we ook echt welkom waren in De Kuip. Nu voel ik mij toch moreel verplicht om zo af en toe te gaan.
 

Abubakari

Well-known member
Als je een seizoenkaart hebt (gekocht), dan kun je misschien met je diensten rekening houden dat je soms op zondagmiddag vrij wilt hebben. Met zaterdagmiddag heb je dan geen rekening gehouden, omdat er op die tijd nooit gespeeld werd.
Je kunt niet als clubs eerst de seizoenkaarten laten verlengen en daarna ineens een nieuwe speeltijd invoeren. Dat hadden ze dan voor die tijd moeten beslissen, zodat mensen er rekening mee kunnen houden bij de aankoop van een seizoenkaart.
Je kunt toch gewoon regelen dat je over een paar maanden (of nog langer) een keer op zaterdag niet werkt?
 

Joost

Well-known member
Als je een seizoenkaart hebt (gekocht), dan kun je misschien met je diensten rekening houden dat je soms op zondagmiddag vrij wilt hebben. Met zaterdagmiddag heb je dan geen rekening gehouden, omdat er op die tijd nooit gespeeld werd.
Je kunt niet als clubs eerst de seizoenkaarten laten verlengen en daarna ineens een nieuwe speeltijd invoeren. Dat hadden ze dan voor die tijd moeten beslissen, zodat mensen er rekening mee kunnen houden bij de aankoop van een seizoenkaart.
Heb je ook al vrij genomen op de dag van de Champions League finale?
 

JMD

Well-known member
Ik begrijp ook niet zo goed waarom je die seizoenskaart al koopt voordat dit nieuwe schema bekend is.
Omdat er clubs zijn met wachtlijsten en daar moet je dan voor een bepaalde tijd aangeven of je wilt verlengen of niet.

Maar goed, we hebben het tot eind februari over 1x om 16.30 thuis spelen, waarbij grote kans is dat veel duels niet eens met publiek mogen (of maar een deel).
 

Abubakari

Well-known member
Groningen is ook niet blij, zowel Ajax als PSV thuis in de fase waarin er weinig publiek welkom is, scheelt weer een flinke bak geld.
 

de waan

Well-known member
Groningen heeft dankzij het Robben-effect toch weer elke wedstrijd een vol huis zo'n beetje?
 

ALenstra

Well-known member
Als ik het goed heb heeft elke club een thuiswedstrijd op zaterdagmiddag. Eentje maar. Daar is toch wel overheen te komen?
 
Bovenaan