JMD
Well-known member
Dat zal het zijn dan denk ik, want er is geen eredivisie die dag.Het enige wat ik kan bedenken is dat op 23 oktober ook Nederland-Estland bij de vrouwen gespeeld wordt.
Dat zal het zijn dan denk ik, want er is geen eredivisie die dag.Het enige wat ik kan bedenken is dat op 23 oktober ook Nederland-Estland bij de vrouwen gespeeld wordt.
Er is die dag geen eredivisieZodat ze de ontknoping nog kunnen uitzenden na het Eredivisiduel.
Waarom vind je dit een mooi schema? Waar kijk je dan naar?
Ik zie trouwens dat mijn Sinterklaasweekend weer verkloot gaat worden, dan is onze traditionele nederlaag in Friesland...
Voor Ajax ook dus AZ kan alsnog de dit jaar verdiende titel op halen.Januari is traditioneel een kutmaand voor Feyenoord, dus dat gaat nog wat worden.
Voor Ajax ook dus AZ kan alsnog de dit jaar verdiende titel op halen.
Dit seizoen niet,in Dickie we trust :heinz:Januari is traditioneel een kutmaand voor Feyenoord, dus dat gaat nog wat worden.
Dit seizoen niet,in Dickie we trust :heinz:
PSV bijna continu op zondag, jammer, maar het is niet anders. Heeft te maken met het EL spelen..
De laatste speelrondes zijn nog niet de wedstrijddagen vastgesteld, dus kunnen jullie daar met een beetje geluk veelal op zaterdag spelen.
Dat wordt dan spelen om 13.00.Allemaal huilende zaterdagvoetfans nu op twitter vanwege de wedstrijden om 16.30 uur. :heinz:
"dE kNVb cONcUreERt mET ZiJn EiGEn cOMpeTiTiEs!"
Ja, al 65 jaar.
Wellicht dat de KNVB de slogan van Janssen over kan nemen. "Je hoeft niet te komen".Allemaal huilende zaterdagbalvoetfans nu op twitter vanwege de wedstrijden om 16.30 uur. :heinz:
"dE kNVb cONcUreERt mET ZiJn EiGEn cOMpeTiTiEs!"
Ja, al 65 jaar.