Eredivisie 2020-2021

Abubakari

Well-known member
WTF, ik moet gevegt gelijk geven in een discussie met JFK...

Gevegt heeft gelijk, Ajax blijft kampioen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Je wordt als stront behandeld; alsof je de bedoeling hebt om de hele stad te komen platbranden.

Dat komt omdat er mensen zijn die de stad willen platbranden.

Spreek die lui eens aan ipv steeds maar boos te zijn op de organisatie. Zeker bij Heerenveen is het niet lastig om die 10 klootzakken eruit te halen en aan te spreken.
 

Joost

Well-known member
Dat komt omdat er mensen zijn die de stad willen platbranden.

Spreek die lui eens aan ipv steeds maar boos te zijn op de organisatie. Zeker bij Heerenveen is het niet lastig om die 10 klootzakken eruit te halen en aan te spreken.
Het systeem zit muurvast. Gemeentes zijn nu bang om vrij vervoer toe te passen waardoor de goeden wel met combi's gaan en het gajes niet gaat.
 

Maasveld

Well-known member
Dat komt omdat er mensen zijn die de stad willen platbranden.

Spreek die lui eens aan ipv steeds maar boos te zijn op de organisatie. Zeker bij Heerenveen is het niet lastig om die 10 klootzakken eruit te halen en aan te spreken.
Als het zo simpel is, is het dus ook geen enkel probleem om de overige supporters op een normale manier te behandelen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Oh wacht, jullie snappen me niet. Ik bedoel dat jullie, het vee in veevervoer, zelf de rotte appels eens aanspreken. En niet maar wijzen naar burgemeesters en clubs en die en dat en zus en zo.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja, de doorgesnoven figuren bij Feyenoord kijk ik wel voor uit.
 

Forza AZ

Well-known member
Oh wacht, jullie snappen me niet. Ik bedoel dat jullie, het vee in veevervoer, zelf de rotte appels eens aanspreken. En niet maar wijzen naar burgemeesters en clubs en die en dat en zus en zo.
Net alsof die rotte appels zouden luisteren naar andere supporters. Je riskeert dan alleen maar zelf slachtoffer te worden van die idioten.

Al valt het bij AZ gelukkig heel erg mee qua rotte appels.
 

JMD

Well-known member
Oh wacht, jullie snappen me niet. Ik bedoel dat jullie, het vee in veevervoer, zelf de rotte appels eens aanspreken. En niet maar wijzen naar burgemeesters en clubs en die en dat en zus en zo.
Sorry, dat is hetzelfde als tegen een klas (waarin 2 lln de sfeer verzieken) zeggen dat de lln het onderling maar moeten regelen. Terwijl die 2 sfeerverziekers grote stevige jongens zijn....
Onzin dus. Die sfeerverziekers luisteren niet naar hun klasgenoten die wel normaal willen doen. Idem met de sfeerverziekende klootzakken op de voetbaltribunes. Vaak zijn die onder invloed van het een of ander, en je hebt zo een ram voor je kop te pakken als je een opmerking maakt.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
De vijf wissels blijven tot in ieder geval van het einde van komend seizoen van kracht.
 
Bovenaan