Ik snap dat AZ de komende zoveel jaar niet meer zo dicht in de buurt van de titel gaat komen Forza AZ maar het wordt ondertussen een beetje aandoenlijk hoe geforceerd je het seizoen af wil maken.
Als je de huidige competitie niet uit speelt, dan gaat FOX ook niet alle TV-gelden van dit seizoen uitbetalen. Er zal dus sowieso minder geld bij de clubs binnenkomen, ook al omdat ze de kaartverkoop en andere inkomsten van niet gespeelde wedstrijden mislopen.Tv gelden worden gehalveerd, 7 of 8 keer een thuiswedstrijd minder dus een shitload aan inkomsten minder.
Als je de huidige competitie niet uit speelt, dan gaat FOX ook niet alle TV-gelden van dit seizoen uitbetalen. Er zal dus sowieso minder geld bij de clubs binnenkomen, ook al omdat ze de kaartverkoop en andere inkomsten van niet gespeelde wedstrijden mislopen.
Maar dat zal een stuk minder zijn dan een half seizoen waar jij het over hebt.
Ik vind een niet afgerond seizoen gewoon niet kunnen, tenzij het echt niet anders kan. En dat heeft niets met de huidige positie op de ranglijst te maken van AZ.
Als je de huidige competitie niet uit speelt, dan gaat FOX ook niet alle TV-gelden van dit seizoen uitbetalen. Er zal dus sowieso minder geld bij de clubs binnenkomen, ook al omdat ze de kaartverkoop en andere inkomsten van niet gespeelde wedstrijden mislopen.
Ik vind een niet afgerond seizoen gewoon niet kunnen, tenzij het echt niet anders kan. En dat heeft niets met de huidige positie op de ranglijst te maken van AZ.
Het kan echt niet anders.
Het kan echt niet anders.
Als in mei de trainingen kunnen worden opgestart, kan de competitie gewoon uitgespeeld worden.
Als in mei de trainingen kunnen worden opgestart, kan de competitie gewoon uitgespeeld worden.
Dat kun je nu nog helemaal niet zeggen. Niemand weet hoe de situatie gaat zijn in juli.
Dat zeg je zeker ook alleen maar omdat je denkt dat PSV kampioen wordt?
Ga daar maar niet van uit, de maatregelen worden na de 28e denk ik gewoon weer verlengt. Grote evenementen zijn verboden tot 1 juni, ook dat zal niet meteen opgeheven gaan worden.