Dat kun je nu nog helemaal niet zeggen. Niemand weet hoe de situatie gaat zijn in juli.
Dat is in deze totaal niet relevant.
Dat kun je nu nog helemaal niet zeggen. Niemand weet hoe de situatie gaat zijn in juli.
Dat zeg je zeker ook alleen maar omdat je denkt dat PSV kampioen wordt?
Ga daar maar niet van uit, de maatregelen worden na de 28e denk ik gewoon weer verlengt. Grote evenementen zijn verboden tot 1 juni, ook dat zal niet meteen opgeheven gaan worden.
Dat zeg je zeker ook alleen maar omdat je denkt dat PSV kampioen wordt?
Die situatie zal zijn dat het veel te kort dag is om dan alsnog deze competitie uit te spelen en gelijk te beginnen met die van volgend seizoen.
Je bent duidelijk geen wetenschapper.We gaan 100% zeker niet meer voetballen
Je bent duidelijk geen wetenschapper.
En dat weet je dus nog helemaal niet zeker. Was het nu begin juni geweest had je helemaal gelijk gehad, maar het is pas 3 april...
(overigens denk ik ook dat we niet meer gaan voetballen dit seizoen, maar het is nu echt te vroeg om te zeggen "dat we 100% zeker in juni niet kunnen spelen")
Die situatie zal zijn dat het veel te kort dag is om dan alsnog deze competitie uit te spelen en gelijk te beginnen met die van volgend seizoen.
Dat is in deze totaal niet relevant.
Dat is juist wel relevant, want voor een goede beslissing is het van belang dat je weet wat de situatie gaat zijn op het moment dat je wilt gaan voetballen. En omdat dat nu niet duidelijk is, moet je de beslissing uitstellen tot het wel duidelijk is.
Het plan lijkt me loyaal inderdaad. Het punt is alleen dat pas na seizoen 2020/2021 bekend is wat Ajax verdiend heeft en dan is het al te laat natuurlijk voor eventuele omgevallen clubs.
En het geld krijgen de clubs sowieso volgens mij pas uitbetaald na een seizoen, dus zelfs als je het alleen over het startgeld zou doen, dan alsnog kan je niet van Ajax verwachten dat die van tevoren even wat geld uitlenen..
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand tot kampioen wordt uitgeroepen bij de huidige tussenstand. Ajax zal wel de beste CL-plek krijgen, want die lijst moet je toch aan de UEFA doorgeven, ook als de competitie niet afgerond is.
Gewoon met de Amsterdamse arrogantie zeggen, AZ mag de CL wel in, doen wij het via de voorronde .
Dat is meer Abu zijn pakkie an.
Als we wzawzdb zijn wel, anders ben ik realistisch kritisch met zoveel mogelijk een optimistische blik. Dacht ik.