In principe mag er op dit moment op 2 september gespeeld worden dus ik zie het probleem niet waarom 18 clubs onmogelijk is.
We kunnen komend seizoen ook loten wie er kampioen wordt. :duim:
Klopt. Maar dat kan natuurlijk niet tijdens het seizoen gebeuren... Dat er na 10 ronden ineens het systeem veranderd wordt.En als het echt niet anders kan, dan is een competitie met 18 of 20 clubs zeker mogelijk, ook al heb je te weinig speeldagen voor een competitie met 34 of 38 speelrondes. Je kunt altijd nog het competitieformat aanpassen naar een kortere vorm.
Klopt. Maar dat kan natuurlijk niet tijdens het seizoen gebeuren... Dat er na 10 ronden ineens het systeem veranderd wordt.
Als je rekent dat het weekend van 5/6 september het eerste weekend is dan heb je tot half mei iets van 37 weekends. En dan nog is er geen rekening gehouden met winterstop en interlandweekends.
https://www.vi.nl/pro/met-dit-plan-kunnen-ajax-en-cambuur-toch-nog-kampioen-worden
Dus... (zoiets gaf ik vorige maand ook al aan als plan, alleen dan zou ik in januari 2021 beginnen met een seizoen van 1,5 jaar...)
https://www.vi.nl/pro/met-dit-plan-kunnen-ajax-en-cambuur-toch-nog-kampioen-worden
Dus... (zoiets gaf ik vorige maand ook al aan als plan, alleen dan zou ik in januari 2021 beginnen met een seizoen van 1,5 jaar...)
Hypercube en jij zitten wel veel vaker op 1 lijn.
Haha, nee. Zelden. Dit is zo ongeveer de eerste keer dat ik het met hen eens ben met de playoff en competitieverklootpromotors...
Maar goed, eens moet de eerste keer zijn.
Overigens klinkt hun betoog leuk, maar voor de eredivisie is dit natuurlijk te laat. Je kan een afgebroken competitie, waar je een streep onder hebt gezet niet opnieuw herstarten.
Jij vindt dus dat iets dat 'afgebroken' is en 'een streep eronder' heeft gezet wel gewoon weer kan beginnen?Waarom niet?
Jij vindt dus dat iets dat 'afgebroken' is en 'een streep eronder' heeft gezet wel gewoon weer kan beginnen?
Ja, waarom niet?
Je kunt een besluit best heroverwegen als er goede argumenten voor zijn.
Jij vindt dus dat iets dat 'afgebroken' is en 'een streep eronder' heeft gezet wel gewoon weer kan beginnen?