RickPSV
Active member
1 Spelen bij een nietszeggende club
2 Hebben geen Ajax verleden
Bacuna speelt bij Villa, de club waar onze beste verdediger van het WK speelde.
1 Spelen bij een nietszeggende club
2 Hebben geen Ajax verleden
Heeft Vermeer ooit een stafschop gehouden?
Bacuna speelt bij Villa, de club waar onze beste verdediger van het WK speelde.
Bij zo'n club speelt Krul ook, maar die schijnt goed een verdediging te kunnen neerzetten.Ik zij toch een nietszeggend clubje wat om degradatie speelt.
Dit vooral. Toen 2 jaar terug bekend werd dat de beste 2 van elke poule zouden gaan + de beste nummer 3 en dat de overige nummers 3 playoff zouden spelen had iedereen het erover dat NL dat wel even zou doen en na een duel of 7 klaar zou zijn. Na de loting wist men dat helemaal zeker, en dan word je in zo'n poule 4e.Wat een lamlendige zakken zeg dat ze het presteren om in zo'n micky mouse poule 4e te worden.
Bij zo'n club speelt Krul ook, maar die schijnt goed een verdediging te kunnen neerzetten.
Tsja, 1 punt uit 5 wedstrijden tegen Turkije, Ijsland en Tsjechie. Gewoon een schande.Dit vooral. Toen 2 jaar terug bekend werd dat de beste 2 van elke poule zouden gaan + de beste nummer 3 en dat de overige nummers 3 playoff zouden spelen had iedereen het erover dat NL dat wel even zou doen en na een duel of 7 klaar zou zijn. Na de loting wist men dat helemaal zeker, en dan word je in zo'n poule 4e.
Kijk, dat je in die poule van het WK het misschien niet redt, dat is logisch, met Frankrijk en Zweden erin en alleen de nummer 1 direct. Maar in zo'n poule... Kom op.
Is direct ook de makke geweest, die nederlaag bij Tsjechi? en IJsland was niet beslissend, toen dacht iedereen nog steeds 'komt wel goed'. Maar die nederlagen bleken geen eenmaligen, ze bleken regulier.
Dat heb ik gisteren niet kunnen beoordelenEn stopt nog wel eens een penalty.
Dat heb ik gisteren niet kunnen beoordelenmg:, het neerzetten van de verdediging wel. Ik heb niet gezien waarom dat zijn kwaliteit zou zijn.
Zullen we Cillessen wat betreft het neerzetten van de verdediging ook maar afschrijven?
Dat is toch al gebeurd hier.
2 keer. Bij de 2de keer leverde dat hem einde seizoen op.Bij ??n situatie is paniek en je hebt je mening klaar.
Alsof de verdediging van Ajax tegen PSV er goed uit zag. Zullen we Cillessen wat betreft het neerzetten van de verdediging ook maar afschrijven?