[EK Kwalificatie] Kazachstan - Nederland [10 oktober 2015]

[EK Kwalificatie] Kazachstan - Nederland [10 oktober 2015]

  • Kazachstan

    Stemmen: 4 40,0%
  • Gelijk

    Stemmen: 2 20,0%
  • Nederland

    Stemmen: 4 40,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
G

Gast

Guest
Zoet ontstijgt een niveau van clubkeeper niet. Geen Nederlands elftal materiaal.

Daar zit wat in, maar dat probleem heeft Cilissen ook. En Vermeer ook.
Stekelenburg heeft wel het talent, maar niet de mentaliteit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Daar zit wat in, maar dat probleem heeft Cilissen ook. En Vermeer ook.
Stekelenburg heeft wel het talent, maar niet de mentaliteit.

Cillessen kan wellicht nog een stap maken. Verder hebben die twee wel ervaring voor op Zoet. Ik zie geen aanleiding om dan nog in Zoet te investeren. Verder staat Stekelenburg gewoon onder de lat bij een subtopper in Engeland. Daar is weinig mis mee.
 
G

Gast

Guest
Cillessen kan wellicht nog een stap maken. Verder hebben die twee wel ervaring voor op Zoet. Ik zie geen aanleiding om dan nog in Zoet te investeren. Verder staat Stekelenburg gewoon onder de lat bij een subtopper in Engeland. Daar is weinig mis mee.

Stekelenburg staat er omdat de 1e keeper geblesseerd is.
Cilissen kan die stap zeker niet maken, komt simpelweg talent te kort. Cilissen heeft 1 sterk punt en dat is met ruimte voor zich keepen.
Dat is voor de Hollandse school fetisjisten ideaal.
Zoet is een stuk talentvoller maar zal eerst eens meters moeten gaan maken hij nog te blue.

De enige keeper na Krul die ik Oranje waardig acht is Vorm, maar die speelt helaas niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Stekelenburg staat er omdat de 1e keeper geblesseerd is.
Cilissen kan die stap zeker niet maken, komt simpelweg talent te kort. Cilissen heeft 1 sterk punt en dat is met ruimte voor zich keepen.
Dat is voor de Hollandse school fetisjisten ideaal.
Zoet is een stuk talentvoller maar zal eerst eens meters moeten gaan maken hij nog te blue.

De enige keeper na Krul die ik Oranje waardig acht is Vorm, maar die speelt helaas niet.

Onder Koeman blijft meestal een functionerende speler wel staan. Verder is Forster voorlopig nog niet terug.

Verder vind ik Zoet niet talentvoller dan Cillessen en al zou het zo zijn, dan heeft het nog steeds geen zin om in die jongen te investeren. Ver gaat Zoet toch niet komen.
 

Maasveld

Well-known member
De 1e was niet houdbaar. Die bal wordt van zo dichtbij zo hard ingeschoten dat je geluk hebt als ze tegen je aan schieten. Een speler mag nooit zo vrij kunnen inschieten, Riedewald liet hem gewoon lopen.
Huh? Die bal kwam echt recht op hem af.
 
G

Gast

Guest
Onder Koeman blijft meestal een functionerende speler wel staan. Verder is Forster voorlopig nog niet terug.

Verder vind ik Zoet niet talentvoller dan Cillessen en al zou het zo zijn, dan heeft het nog steeds geen zin om in die jongen te investeren. Ver gaat Zoet toch niet komen.

Cilissen net zo goed niet.
Ik zou voor Krul en Vorm gaan, en dan zet je Stekelenburg er achter.
 

Shayman

New member
Zoet ontstijgt een niveau van clubkeeper niet. Geen Nederlands elftal materiaal.
Inderdaad. Voor de Eredivisie een prima vent en van mij mag hij ook over tig jaar afzwaaien als de nieuwe Mister PSV maar je gaat geen wereldkampioen met hem worden.
 

JMD

Well-known member
Cillessen is hier al afgeschreven, dus dat hoeft niet meer.
Ik kan me vergissen (en niet alles hebben gelezen) maar volgens mij is Cillessen ook hier niet afgeschreven, men had alleen een aantal (terechte i.m.o.) kritiekpunten op hem. Dat daar dan door sommigen (die in Cillessen de nieuwe Van der Sar zien) overspannen op gereageerd wordt omdat ze geen kritiek op Cillessen kunnen verdragen is een 2e. Je kan hier op iedereen kritiek hebben, maar als er kritiek op Cillessen komt schieten er een aantal in de stress.

Feit is gewoon dat geen van de huidige Nederlandse keepers echte wereldtoppers zijn en het om het even is of je Krul, Steek of Cillessen opstelt. Allen hebben hun goede punten en hun mindere, maar in totaal ontlopen ze elkaar niet veel. Aangezien Cillessen van die 3 de jongste is kan ik me heel goed voorstellen dat de bondscoach hem opstelt, er zou (gezien zijn leeftijd) nog het meeste 'rek' in moeten kunnen zitten. Vermeer en Zoet komen tekort op die 3. Voor Zoet spreekt dat die de jongste van die 5 is, dus ook daar kan nog groei in zitten, maar ook die zie ik geen wereldtopper worden.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dat daar dan door sommigen (die in Cillessen de nieuwe Van der Sar zien) overspannen op gereageerd wordt omdat ze geen kritiek op Cillessen kunnen verdragen is een 2e. Je kan hier op iedereen kritiek hebben, maar als er kritiek op Cillessen komt schieten er een aantal in de stress.

Wie zien in godsnaam in Cillessen de nieuwe vd Sar? En de rest is natuurlijk ook onzin. De kritiek op Cillessen onderschrijf ik soms ook en soms niet maar op dat geneuzel van sommigen (moet ik dat ook overspannen en gestresst noemen?) die werkelijk alles er bij halen en met de grootst mogelijke onzin komen mag toch gewoon gereageerd worden? Dat jij dat stress en overspannen noemt laat ik geheel voor jouw rekening, zo ken ik er nog wel een paar.
Maar er is er weer eentje terug die met niet onder stoelen of banken steekt dat hij een hekel aan Ajax heeft en ik vermaak me weer kostelijk, zonder overspannen en gestresst te worden hoor.
 

Eresd?g?

Banned
Wie zien in godsnaam in Cillessen de nieuwe vd Sar? En de rest is natuurlijk ook onzin. De kritiek op Cillessen onderschrijf ik soms ook en soms niet maar op dat geneuzel van sommigen (moet ik dat ook overspannen en gestresst noemen?) die werkelijk alles er bij halen en met de grootst mogelijke onzin komen mag toch gewoon gereageerd worden? Dat jij dat stress en overspannen noemt laat ik geheel voor jouw rekening, zo ken ik er nog wel een paar.
Maar er is er weer eentje terug die met niet onder stoelen of banken steekt dat hij een hekel aan Ajax heeft en ik vermaak me weer kostelijk, zonder overspannen en gestresst te worden hoor.
Bobba? Ik vermoedde al zoiets...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Iedere keeper die in Ajax shirt excelleert wordt toch langs de Van der Sar meetlat gelegd. Iig door mijn generatie wel. Van Stekelenburg hoopte je stiekem dat hij het Van der Sar pad zou volgen en bij Cillessen hoop je dat hij na zijn Ajax periode echt heel erg goed gaat worden. Alleen al door het postuur ga je de vergelijking enigszins trekken. Ik had verwacht dat hij verder stappen zou maken na het WK, maar het lijkt nu wat te stagneren.

Ik heb het over gisteravond.

Snap ik, ze zagen er alle drie niet goed uit bij die goals.
 

Eef de Kip

Well-known member
Iedere keeper die in Ajax shirt excelleert wordt toch langs de Van der Sar meetlat gelegd. Iig door mijn generatie wel. Van Stekelenburg hoopte je stiekem dat hij het Van der Sar pad zou volgen en bij Cillessen hoop je dat hij na zijn Ajax periode echt heel erg goed gaat worden. Alleen al door het postuur ga je de vergelijking enigszins trekken. Ik had verwacht dat hij verder stappen zou maken na het WK, maar het lijkt nu wat te stagneren.

Ik heb werkelijk nog nooit ook maar een seconde gedacht dat Cillessen ook maar in de buurt van vd Sar zou komen. En voor zover hij langs de vd Sar meetlat wordt gelegd denk ik dat zelfs de meest fanatieke Ajacied zal beamen dat hij het niveau vd Sar niet gaat halen. Verder heeft vd Sar wel wat meer lengte dan Cillessen maar goed, ik wil niet te overspannen overkomen, sorry mocht ik die indruk wekken.

Snap ik, ze zagen er alle drie niet goed uit bij die goals.

En dan heb ik het nog niet over al die mislukte voorzetten en dat ze hun man geen keertje voorbij zijn gekomen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb werkelijk nog nooit ook maar een seconde gedacht dat Cillessen ook maar in de buurt van vd Sar zou komen. En voor zover hij langs de vd Sar meetlat wordt gelegd denk ik dat zelfs de meest fanatieke Ajacied zal beamen dat hij het niveau vd Sar niet gaat halen. Verder heeft vd Sar wel wat meer lengte dan Cillessen maar goed, ik wil niet te overspannen overkomen, sorry mocht ik die indruk wekken.

Ze hebben beide gewoon een slungelachtige uitstraling. Dat heeft niets met lengte te maken. Na het WK is het geloof dat Cillessen het niveau kan bereiken van Van der Sar ook wel weg. Verder volg ik Cillessen niet al te regelmatig.
 

Eef de Kip

Well-known member
Mwah, hij keepte een verdienstelijk WK maar zelfs toen had ik nog niet het idee dat hij in de buurt van vd Sar ging komen.
Hoe dan ook, ik heb het al tig keer gezegd, er is er geen eentje die er bovenuit steekt maar ik kan er echt geen eentje bedenken die beter is dan Cillessen hoewel hij dit seizoen wel aan een terugval bezig is, dat moet niet lang meer duren want dan mag Zoet er wel in.
 
Bovenaan