[EK Kwalificatie] Kazachstan - Nederland [10 oktober 2015]

[EK Kwalificatie] Kazachstan - Nederland [10 oktober 2015]

  • Kazachstan

    Stemmen: 4 40,0%
  • Gelijk

    Stemmen: 2 20,0%
  • Nederland

    Stemmen: 4 40,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10

JMD

Well-known member
Mwah, hij keepte een verdienstelijk WK maar zelfs toen had ik nog niet het idee dat hij in de buurt van vd Sar ging komen.
Hoe dan ook, ik heb het al tig keer gezegd, er is er geen eentje die er bovenuit steekt maar ik kan er echt geen eentje bedenken die beter is dan Cillessen hoewel hij dit seizoen wel aan een terugval bezig is, dat moet niet lang meer duren want dan mag Zoet er wel in.

Dan eerder nog Stekelenburg, Zoet is wel gezakt in de pikorde de afgelopen dagen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik Steek dit seizoen nog niet gezien heb. Zoet bedoelde ik ook niet serieus maar met Krul die is weggevallen heb ik werkelijk geen idee wie je erin zou moeten zetten.
 

erka

Well-known member
Al je posts worden geqoute danwel gerapporteerd.

Gewoon via de quote inderdaad. En verder vermoedde ik al weer hoe laat het zou zijn, dus heb ook even de originelen gelezen. Lijkt me niet zo ingewikkeld verder.
 

gevegt

Well-known member
Energie steken in/tijd verspelen aan bijvoorbeeld een middelmatige clubkeeper als Zoet. Nooit meer opstellen/selecteren.
Ik heb niet het idee dat Blind & Co investeren. Die selecteren gewoon naar wat hun het beste vinden.

Zoet is 24 en Cillissen 26. Beide zijn geen wereldtop maar zijn jong genoeg om nog te verbeteren. Zelfs vd Sar was op die leeftijd nog een prutser.
 

Janssen

Well-known member
[EK Kwalificatie] Kazachstan - Nederland [10 oktober 2015]

Hij is zo druk met bouwen dat-ie spontaan vergeet te coachen.
 
G

Gast

Guest
Ik heb niet het idee dat Blind & Co investeren. Die selecteren gewoon naar wat hun het beste vinden.

Zoet is 24 en Cillissen 26. Beide zijn geen wereldtop maar zijn jong genoeg om nog te verbeteren. Zelfs vd Sar was op die leeftijd nog een prutser.

2 jaar geleden zat Cilissen nog op de bank bij Ajax. Het kan snel gaan, Zoet is nu verder dan Cilissen 2 jaar terug.
 
G

Gast

Guest
Ook die beiden zijn geen wereldtop, Vorm zie ik trouwens nooit, maar Krul is wel de betere.

Wereldtop hebben we inderdaad niet, maar dat is in de gehele achterhoede het geval. Op het middenveld misschien Sneijder, en voorin Robben en dat was het met de top spelers.
Vorm zit helaas op de bank achter Lloris.
 

SanMark.

Well-known member
Daar ben ik het mee eens. Krul en Vorm zijn de beste opties.
Daarna krijg je een berg middelmaat.

Als ik beelden van Krul zie , zie ik hem met enige regelmaat mis grabbelen.

Laatste tijd weinig beelden van Vorm gezien. Hoe keept die tegenwoordig ?
 
Bovenaan