[EK Kwalificatie] Kazachstan - Nederland [10 oktober 2015]

[EK Kwalificatie] Kazachstan - Nederland [10 oktober 2015]

  • Kazachstan

    Stemmen: 4 40,0%
  • Gelijk

    Stemmen: 2 20,0%
  • Nederland

    Stemmen: 4 40,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vrees dat het weinig gaat uitmaken. De kans dat en de IJslanders winnen en wij winnen is niet heel groot.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik zie ons wel winnen maar die turken never nooit verliezen maar goed, daar was ik al van overtuigd.

Godverdomme zeg, ik merk nu toch wel dat ik hier schijtziek van ben. Wat een lamlendige zakken zeg dat ze het presteren om in zo'n micky mouse poule 4e te worden.
 

JMD

Well-known member
Zie net even de 1-2 terug (want toen zat ik een ander programma te kijken), maar dat is gewoon compleet falen van de hele achterhoede, wat een ruimte krijgen die Kazakken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Half Europa gaat naar het EK en wij horen bij het clubje Albani? eh fuck die gaan wel. Wij horen bij het clubje Gibraltar, Liechtenstein en San Marino.
 

JMD

Well-known member
Wat een lamlendige zakken zeg dat ze het presteren om in zo'n micky mouse poule 4e te worden.
Dit vooral. Toen 2 jaar terug bekend werd dat de beste 2 van elke poule zouden gaan + de beste nummer 3 en dat de overige nummers 3 playoff zouden spelen had iedereen het erover dat NL dat wel even zou doen en na een duel of 7 klaar zou zijn. Na de loting wist men dat helemaal zeker, en dan word je in zo'n poule 4e.

Kijk, dat je in die poule van het WK het misschien niet redt, dat is logisch, met Frankrijk en Zweden erin en alleen de nummer 1 direct. Maar in zo'n poule... Kom op.
Is direct ook de makke geweest, die nederlaag bij Tsjechi? en IJsland was niet beslissend, toen dacht iedereen nog steeds 'komt wel goed'. Maar die nederlagen bleken geen eenmaligen, ze bleken regulier.
 

Pascallovic

Well-known member
Dit vooral. Toen 2 jaar terug bekend werd dat de beste 2 van elke poule zouden gaan + de beste nummer 3 en dat de overige nummers 3 playoff zouden spelen had iedereen het erover dat NL dat wel even zou doen en na een duel of 7 klaar zou zijn. Na de loting wist men dat helemaal zeker, en dan word je in zo'n poule 4e.

Kijk, dat je in die poule van het WK het misschien niet redt, dat is logisch, met Frankrijk en Zweden erin en alleen de nummer 1 direct. Maar in zo'n poule... Kom op.
Is direct ook de makke geweest, die nederlaag bij Tsjechi? en IJsland was niet beslissend, toen dacht iedereen nog steeds 'komt wel goed'. Maar die nederlagen bleken geen eenmaligen, ze bleken regulier.
Tsja, 1 punt uit 5 wedstrijden tegen Turkije, Ijsland en Tsjechie. Gewoon een schande.

En stopt nog wel eens een penalty.
Dat heb ik gisteren niet kunnen beoordelen:eek:mg:, het neerzetten van de verdediging wel. Ik heb niet gezien waarom dat zijn kwaliteit zou zijn.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Tot dusver een punt uit vijf wedstrijden tegen IJsland, Tsjechi? en Turkije. Dat is gewoon heel erg slecht. Heb je mazzel dat de Turken tegen de Letten nog punten hebben verspeeld, want anders was je al klaar. Nu mag je tegen beter weten in nog hopen.
 

Fenerium

Member
Als Kazachstan van Letland wint en Turkije IJsland verslaat kunnen ze zich direct plaatsen volgens mij. Ik denk nog steeds dat ze het gaan verkloten trouwens want tegen Tsjechi? was het tien keer niets, als deze wedstrijd nog negen keer overgespeeld zou worden zou Tsjechi? ze allemaal winnen.
 

Fabian

Active member
Dat heb ik gisteren niet kunnen beoordelen:eek:mg:, het neerzetten van de verdediging wel. Ik heb niet gezien waarom dat zijn kwaliteit zou zijn.

Bij ??n situatie is paniek en je hebt je mening klaar.

Alsof de verdediging van Ajax tegen PSV er goed uit zag. Zullen we Cillessen wat betreft het neerzetten van de verdediging ook maar afschrijven?
 

Maasveld

Well-known member
Bij ??n situatie is paniek en je hebt je mening klaar.

Alsof de verdediging van Ajax tegen PSV er goed uit zag. Zullen we Cillessen wat betreft het neerzetten van de verdediging ook maar afschrijven?
2 keer. Bij de 2de keer leverde dat hem einde seizoen op.
 
Bovenaan