Als Noord Macedonië kan meedoen, dan kan Luxemburg dat ook. Maar het liefst zie ik San Marino op het EK, of nog beter: Andorra.Krijgen we straks nog Luxemburg op een EK.
In Qatar?Gewoon 1 poule met 55 landen, bovenste 32 gaan door. Lijkt mij ook het eerlijkst.
Kun je de nationale competities evt opheffen.
Inderdaad. Voor de kwalificatie kan je dan de 55 Europese landen in 4 poules van 11 indelen. Iedereen speelt uit en thuis tegen elkaar en de top 8 van iedere poule plaatst zich.Of je gebruikt dan de opzet van de huidige Copa America, met poules van 5 waarvan de top 4 verder gaat.
Danny Blind wordt dus weer bondscoach?Een EK met 48 landen en dan toch het toernooi missen
Als ik het goed begrepen gaat Polen ervoor zorgen dat wij niet tegen de nummer 3 uit groep F moeten dus hup Lewandowski!Zweden en Spanje.
Dat risico kunnen ze niet nemen want als Polen dan wint is Spanje vierde in de poule.Spanje gaat natuurlijk expres gelijkspelen, bedankt vd Vaart 😠
Spanje gaat natuurlijk expres gelijkspelen, bedankt vd Vaart 😠
Dat risico kunnen ze niet nemen want als Polen dan wint is Spanje vierde in de poule.
Bij winst treffen ze Tsjechië, Oekraïne of Kroatië. Bij een 3e plek mogen ze tegen België.
Dan ga je dus voor de winst
Belgie is toch de zelfverklaarde topfavoriet die voor niemand bang moet zijn want ze hebben de beste selectie en gaan daarom nu oogsten? Dat hoor ik tenminste zo'n beetje 24-7 bij de Belgen op tv.Als ik het goed begrepen gaat Polen ervoor zorgen dat wij niet tegen de nummer 3 uit groep F moeten dus hup Lewandowski!
Oekraïne heeft - 1, dus dat valt wel mee.Als Spanje er twee inschiet tegen Slowakije, en als Zweden wint heeft de nummer 3 van groep E een slechter doelsaldo.De nummer 3 van E en F haan wel door
Finland en Oekraine hebben een slecht doelsaldo