EK 2021 wedstrijdtopic

Satyr

Administrator
Forumleiding
Dus als Spanje wint krijgen we de Tsjechen?

edit: Wat een onoverzichtelijk kutsysteem is dit. Eerst is er 1288% kans op de nummer 3 uit poule F, maar als er dan een blauwe brandweerwagen om 17:09 door rood rijdt, is het Tsjechie
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dus als Spanje wint krijgen we de Tsjechen?

edit: Wat een onoverzichtelijk kutsysteem is dit. Eerst is er 1288% kans op de nummer 3 uit poule F, maar als er dan een blauwe brandweerwagen om 17:09 door rood rijdt, is het Tsjechie
Zo moeilijk is het dus niet...
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

gevegt

Well-known member
Dus als Spanje wint krijgen we de Tsjechen?

edit: Wat een onoverzichtelijk kutsysteem is dit. Eerst is er 1288% kans op de nummer 3 uit poule F, maar als er dan een blauwe brandweerwagen om 17:09 door rood rijdt, is het Tsjechie
Als je de lagere school goed hebt doorlopen is het niet zo moeilijk hoor.
 

Forza AZ

Well-known member
Alleen wanneer Oekraïne niet doorgaat. Anders wordt het Tsjechië.
Nederland speelt dus tegen Tsjechië als de nummers 3 van groep E en/of F lager eindigen dan Oekraïne (3p, 4-5). Eindigen beide hoger dan Oekraïne, dan speelt Nederland tegen de nummer 3 van groep F.
 

De Wolf

Well-known member
Dat komt er op neer dat of de Polen moeten winnen of Spanje nog een keer gelijk moet spelen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Wat moet er morgen in E precies gebeuren willen we F3 ontlopen?
Als Spanje wint van Slowakijë en Polen niet wint van Zweden, ontlopen we F3. Enige uitzondering is als Spanje met 1 doelpunt verschil wint en Slowakijë er minstens 2 scoort (2-3, 3-4 etc.).

Als Spanje verliest van Slowakijë en Polen wint niet van Zweden, ontlopen we ook F3.
 
Laatst bewerkt:

Forza AZ

Well-known member
Als Spanje wint van Slowakijë en Polen niet wint van Zweden, ontlopen we F3. Enige uitzondering is als Spanje met 1 doelpunt verschil wint en Slowakijë er minstens 2 scoort (2-3, 3-4 etc.).

Als Spanje verliest van Slowakijë met minstens 2 doelpunten verschil en Polen wint niet van Zweden, ontlopen we ook F3.
F3 kan zich zelf natuurlijk ook nog niet bij de beste nummers 3 voegen, als Portugal met minimaal 3 doelpunten verschil verliest van Frankrijk en Hongarije niet wint van Duitsland.
 

Friesland

Well-known member
Dus als Spanje wint krijgen we de Tsjechen?
Bijna. Als Spanje - Slowakije een winnaar heeft* en Polen daarnaast niet wint, spelen we tegen Tsjechië.
Als Spanje - Slowakije in een gelijkspel eindigt of Polen wint, wordt het de nummer 3 van groep F.
*Als Spanje echter met 4-3, 5-4, 6-5, etc. wint wordt het de nummer 3 van groep F voor ons.

De mogelijkheid dat het de nummer 3 van groep E wordt, is afgevallen. Mocht de nummer 3 van E nog doorgaan dan spelen ze tegen België.
De nummer 3 van groep F kan er nog uitvliegen, maar dat is niet waarschijnlijk, ook in dat geval spelen we tegen Tsjechië.
 

Abubakari

Well-known member
Nu zie ik Nederland ook niet van Tsjechië winnen. Met die zwakke Nederlandse verdediging weten de Tsjechen wel raad.
Die Tsjechen hadden al moeite met Schotland, ik heb vanavond flarden gezien van ENG-TSJ, maar dat vond ik niet heel bijzonder qua Tsjechen. Net als tegen een zwak Kroatië. Zal best een aardige ploeg zijn, je moet niemand onderschatten, maar zoveel stelt het volgens mij nou ook weer niet voor.

Is vooraf trouwens telkens zo, Oekraïne wordt ongeslagen eerste in een poule met Portugal, sterke ploeg, moet je voor oppassen.
Nederland wint er van, is het opeens een zwakke ploeg
Oostenrijk, sterke ploeg met veel spelers uit de top en subtop Bundesliga.
Oranje wint zonder een kans weg te geven, is het opeens een zwakke ploeg.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Die Tsjechen hadden al moeite met Schotland, ik heb vanavond flarden gezien van ENG-TSJ, maar dat vond ik niet heel bijzonder qua Tsjechen. Net als tegen een zwak Kroatië. Zal best een aardige ploeg zijn, je moet niemand onderschatten, maar zoveel stelt het volgens mij nou ook weer niet voor.

Is vooraf trouwens telkens zo, Oekraïne wordt ongeslagen eerste in een poule met Portugal, sterke ploeg, moet je voor oppassen.
Nederland wint er van, is het opeens een zwakke ploeg
Oostenrijk, sterke ploeg met veel spelers uit de top en subtop Bundesliga.
Oranje wint zonder een kans weg te geven, is het opeens een zwakke ploeg.
Nederland is verdedigend gewoon dramatisch. Dit is een van de slechtste ploegen die we op een toernooi hebben gehad in lange tijd. Ik heb totaal geen vertrouwen in deze ploeg, Oekraïne en Oostenrijk hadden weinig kwaliteit voorin om die verdediging pijn te doen. De meeste ploegen die over zijn hebben dat wel.
 

Joost

Well-known member
Nederland is verdedigend gewoon dramatisch. Dit is een van de slechtste ploegen die we op een toernooi hebben gehad in lange tijd. Ik heb totaal geen vertrouwen in deze ploeg, Oekraïne en Oostenrijk hadden weinig kwaliteit voorin om die verdediging pijn te doen. De meeste ploegen die over zijn hebben dat wel.
Maar zelfs dan. Tsjechië is ook geen wereldploeg en Denemarken v Wales levert ook geen topploeg op.
Dit wordt wellicht het zwakste kwart van alle halve finalisten maar laat Oranje dat dan maar worden.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Polen mag niet winnen en Spanje moet winnen, maar met voorwaarden.

3F zal het dan wel worden. Kunnen we kiezen uit:
- Zweden mist in de 95e minuut bij 1-2 voor Polen een pingel
- Lewandowski is wakker en schiet er 4 in, uitslag 1-4 voor Polen
- Spanje vindt het prima en Slowakije komt van 4-1 terug tot 4-3

Ik maak er een vbookie van
 

Maasveld

Well-known member
Nederland is verdedigend gewoon dramatisch. Dit is een van de slechtste ploegen die we op een toernooi hebben gehad in lange tijd. Ik heb totaal geen vertrouwen in deze ploeg, Oekraïne en Oostenrijk hadden weinig kwaliteit voorin om die verdediging pijn te doen. De meeste ploegen die over zijn hebben dat wel.
Yarmolenko en Yaremchuk zijn toch gewoon prima spelers?
 
D

Deleted member 2709

Guest
Tegen een sterkere tegenstander zal Nederland wel op de counter gaan loeren en zullen de backs niet constant als buitenspelers spelen zoals nu (nu zag je zelfs regelmatig een centrale verdediger opeens voorin opduiken).

Als je achterover gaat hangen met Blind-De Ligt-De Vrij en de Roon er nog voor en de backs hun momenten kiezen dan zullen weinig ploegen er makkelijk doorheen komen lijkt mij.
 
Bovenaan