Als Portugal niet doorgaat verwacht ga ik er ook van uit dat we de nummer 3 van poule F ontlopen.Alleen wanneer Oekraïne niet doorgaat. Anders wordt het Tsjechië.
Als Portugal niet doorgaat verwacht ga ik er ook van uit dat we de nummer 3 van poule F ontlopen.Alleen wanneer Oekraïne niet doorgaat. Anders wordt het Tsjechië.
Zo moeilijk is het dus niet...Dus als Spanje wint krijgen we de Tsjechen?
edit: Wat een onoverzichtelijk kutsysteem is dit. Eerst is er 1288% kans op de nummer 3 uit poule F, maar als er dan een blauwe brandweerwagen om 17:09 door rood rijdt, is het Tsjechie
Als je de lagere school goed hebt doorlopen is het niet zo moeilijk hoor.Dus als Spanje wint krijgen we de Tsjechen?
edit: Wat een onoverzichtelijk kutsysteem is dit. Eerst is er 1288% kans op de nummer 3 uit poule F, maar als er dan een blauwe brandweerwagen om 17:09 door rood rijdt, is het Tsjechie
Als Portugal niet doorgaat verwacht ga ik er ook van uit dat we de nummer 3 van poule F ontlopen.
Nederland speelt dus tegen Tsjechië als de nummers 3 van groep E en/of F lager eindigen dan Oekraïne (3p, 4-5). Eindigen beide hoger dan Oekraïne, dan speelt Nederland tegen de nummer 3 van groep F.Alleen wanneer Oekraïne niet doorgaat. Anders wordt het Tsjechië.
Een Fries die in Heerlen gaat wonen, dan weet je het wel.Als je de lagere school goed hebt doorlopen is het niet zo moeilijk hoor.
Als Spanje wint van Slowakijë en Polen niet wint van Zweden, ontlopen we F3. Enige uitzondering is als Spanje met 1 doelpunt verschil wint en Slowakijë er minstens 2 scoort (2-3, 3-4 etc.).Wat moet er morgen in E precies gebeuren willen we F3 ontlopen?
F3 kan zich zelf natuurlijk ook nog niet bij de beste nummers 3 voegen, als Portugal met minimaal 3 doelpunten verschil verliest van Frankrijk en Hongarije niet wint van Duitsland.Als Spanje wint van Slowakijë en Polen niet wint van Zweden, ontlopen we F3. Enige uitzondering is als Spanje met 1 doelpunt verschil wint en Slowakijë er minstens 2 scoort (2-3, 3-4 etc.).
Als Spanje verliest van Slowakijë met minstens 2 doelpunten verschil en Polen wint niet van Zweden, ontlopen we ook F3.
Daar krijg je meer punten!Een Fries die in Heerlen gaat wonen, dan weet je het wel.
Bijna. Als Spanje - Slowakije een winnaar heeft* en Polen daarnaast niet wint, spelen we tegen Tsjechië.Dus als Spanje wint krijgen we de Tsjechen?
Die Tsjechen hadden al moeite met Schotland, ik heb vanavond flarden gezien van ENG-TSJ, maar dat vond ik niet heel bijzonder qua Tsjechen. Net als tegen een zwak Kroatië. Zal best een aardige ploeg zijn, je moet niemand onderschatten, maar zoveel stelt het volgens mij nou ook weer niet voor.Nu zie ik Nederland ook niet van Tsjechië winnen. Met die zwakke Nederlandse verdediging weten de Tsjechen wel raad.
Nederland is verdedigend gewoon dramatisch. Dit is een van de slechtste ploegen die we op een toernooi hebben gehad in lange tijd. Ik heb totaal geen vertrouwen in deze ploeg, Oekraïne en Oostenrijk hadden weinig kwaliteit voorin om die verdediging pijn te doen. De meeste ploegen die over zijn hebben dat wel.Die Tsjechen hadden al moeite met Schotland, ik heb vanavond flarden gezien van ENG-TSJ, maar dat vond ik niet heel bijzonder qua Tsjechen. Net als tegen een zwak Kroatië. Zal best een aardige ploeg zijn, je moet niemand onderschatten, maar zoveel stelt het volgens mij nou ook weer niet voor.
Is vooraf trouwens telkens zo, Oekraïne wordt ongeslagen eerste in een poule met Portugal, sterke ploeg, moet je voor oppassen.
Nederland wint er van, is het opeens een zwakke ploeg
Oostenrijk, sterke ploeg met veel spelers uit de top en subtop Bundesliga.
Oranje wint zonder een kans weg te geven, is het opeens een zwakke ploeg.
Maar zelfs dan. Tsjechië is ook geen wereldploeg en Denemarken v Wales levert ook geen topploeg op.Nederland is verdedigend gewoon dramatisch. Dit is een van de slechtste ploegen die we op een toernooi hebben gehad in lange tijd. Ik heb totaal geen vertrouwen in deze ploeg, Oekraïne en Oostenrijk hadden weinig kwaliteit voorin om die verdediging pijn te doen. De meeste ploegen die over zijn hebben dat wel.
Niet met je eens, totaal niet zelfs. Maar we zullen het zien.Nederland is verdedigend gewoon dramatisch. Dit is een van de slechtste ploegen die we op een toernooi hebben gehad in lange tijd.
Yarmolenko en Yaremchuk zijn toch gewoon prima spelers?Nederland is verdedigend gewoon dramatisch. Dit is een van de slechtste ploegen die we op een toernooi hebben gehad in lange tijd. Ik heb totaal geen vertrouwen in deze ploeg, Oekraïne en Oostenrijk hadden weinig kwaliteit voorin om die verdediging pijn te doen. De meeste ploegen die over zijn hebben dat wel.
Ik hoop dat jij in deze gelijk krijgt hoor. Ik heb alleen 0 vertrouwen in dit team, maar dit is zo'n geval waarin ik heel graag ongelijk krijg. We zullen het zien inderdaad.Niet met je eens, totaal niet zelfs. Maar we zullen het zien.