Ik heb ook wel eens het idee dat hoe 'idioter' de aanloop is (huppeltjes, inhouden enz) hoe groter de kans is dat er gemist wordt.Ik vraag me af hoe het afgelopen was als Rashford die penalty gewoon erin geschoten had. De manier waarop hij miste, zo amateuristisch.
Jorginho doet ook altijd zo raar, maar scoort 9,5 van de 10 keerIk vraag me af hoe het afgelopen was als Rashford die penalty gewoon erin geschoten had. De manier waarop hij miste, zo amateuristisch.
Ik vraag me af hoe het afgelopen was als Rashford die penalty gewoon erin geschoten had. De manier waarop hij miste, zo amateuristisch.
Je ziet het ook vaak al aan de lichaamshouding. Die laatste penalty had natuurlijk nooit door die jongen genomen mogen worden. Italië leverde trouwens ook geen goede penaltyserie af. Het was sowieso geen goede wedstrijd. Maar goed, wel de terechte winnaar als je naar het toernooi kijkt. Opvallend ook dat de speler van het toernooi een keeper is.Ik heb ook wel eens het idee dat hoe 'idioter' de aanloop is (huppeltjes, inhouden enz) hoe groter de kans is dat er gemist wordt.
Volgens mij de eerste keer op een EK of WK? Ik had verwacht dat die prijs naar Sterling zou gaan.Opvallend ook dat de speler van het toernooi een keeper is.
Keane verwijt hen dat ze niet zelf hebben aangegeven er eentje te nemen. Het is niet zo dat Southgate ze gevraagd heeft en dat ze daarop hebben geweigerd.Volgens Keane durfden Grealish en Sterling niet en zo kwam Saka aan de beurt. Die nog nooit een penalty heeft genomen in een officiële wedstrijd...
Oliver Kahn 2002Volgens mij de eerste keer op een EK of WK? Ik had verwacht dat die prijs naar Sterling zou gaan.
Grappig dat ik me dan van dat toernooi net zijn blunder in de finale herinner.Oliver Kahn 2002