EK 2021 wedstrijdtopic

Mario

Well-known member
Wederom geen volgende ronde voor Schotland, zelfs niet nu je ook als nummer 3 kan doorgaan. De eeuwige vloek der Schotten? Voorlopig weer even teren op dat behaalde puntje tegen Engeland.
 

De Wolf

Well-known member
Wat geel gekleurd is kan nog veranderen.
Ik denk dat we vanavond om 8 uur meer weg kunnen strepen.

Duitsland en Engeland kunnen beide nog in eigen land spelen.

Knipsel.JPG
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hongarije kan toch juist in de zestiende finales in eigen land spelen? Duitsland alleen weer in de kwartfinale.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nou, we zitten iig aan de goede kant van het schema, zoals het er nu naar uitziet.
 

Forza AZ

Well-known member
Als ze winnen van Duitsland worden ze 2e, dus niet in Budapest.
Als Portugal tegelijk gelijkspeelt, dan is Hongarije 3e. Als Portugal wint kan dat ook, al komt het dan op doelsaldo aan tussen Frankrijk en Hongarije voor de 2e/3e plaats.
 

Forza AZ

Well-known member
Met 40 landen kan het ook al. Tien poules van 4. Laat je de twee beste nummers 4 ook doorgaan. Dat gaat vast een aantrekkelijk toernooi opleveren.
Of je gebruikt dan de opzet van de huidige Copa America, met poules van 5 waarvan de top 4 verder gaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Batigoal

Well-known member
Met 40 landen kan het ook al. Tien poules van 4. Laat je de twee beste nummers 4 ook doorgaan. Dat gaat vast een aantrekkelijk toernooi opleveren.
Hmm, klinkt wel aardig. Misschien is het goed om eerst een tussenstap te doen om uit te testen. Ik denk aan een toernooi met 32 landen in groepen van 4. Uit iedere groep gaan dan de beste 4 landen naar de 16e finale.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Hmm, klinkt wel aardig. Misschien is het goed om eerst een tussenstap te doen om uit te testen. Ik denk aan een toernooi met 32 landen in groepen van 4. Uit iedere groep gaan dan de beste 4 landen naar de 16e finale.

Niet onverstandig om even een tussenstap te nemen inderdaad.
 
Bovenaan