De Engelsen gaan er dus uit. Zeer matig team.Engeland in elk geval tegen 2F, grote kans op Duitsland of Frankrijk dus.
Ze hebben een prima team. Ze spelen alleen matig.De Engelsen gaan er dus uit. Zeer matig team.
Zoals zo vaak eigenlijkZe hebben een prima team. Ze spelen alleen matig.
De 1/16e finales bestaan niet.Hongarije kan toch juist in de zestiende finales in eigen land spelen? Duitsland alleen weer in de kwartfinale.
Zweden en Spanje.Geen idee voor wie ik vandaag nu eigenlijk moet hupsen. Polen dan maar?
Als ze winnen van Duitsland worden ze 2e, dus niet in Budapest.Hongarije kan toch juist in de zestiende finales in eigen land spelen? Duitsland alleen weer in de kwartfinale.
Sorry loop op de troepen vooruit, dat is pas een paar toernooien later. Achtste finales.De 1/16e finales bestaan niet.
Aha, je bedoelt het EK met 48 landen? Ja, dat duurt nog even.Sorry loop op de troepen vooruit, dat is pas een paar toernooien later. Achtste finales.
Als Portugal tegelijk gelijkspeelt, dan is Hongarije 3e. Als Portugal wint kan dat ook, al komt het dan op doelsaldo aan tussen Frankrijk en Hongarije voor de 2e/3e plaats.Als ze winnen van Duitsland worden ze 2e, dus niet in Budapest.
Aha, je bedoelt het EK met 48 landen? Ja, dat duurt nog even.
Of je gebruikt dan de opzet van de huidige Copa America, met poules van 5 waarvan de top 4 verder gaat.Met 40 landen kan het ook al. Tien poules van 4. Laat je de twee beste nummers 4 ook doorgaan. Dat gaat vast een aantrekkelijk toernooi opleveren.
Of je gebruikt dan de opzet van de huidige Copa America, met poules van 5 waarvan de top 4 verder gaat.
Hmm, klinkt wel aardig. Misschien is het goed om eerst een tussenstap te doen om uit te testen. Ik denk aan een toernooi met 32 landen in groepen van 4. Uit iedere groep gaan dan de beste 4 landen naar de 16e finale.Met 40 landen kan het ook al. Tien poules van 4. Laat je de twee beste nummers 4 ook doorgaan. Dat gaat vast een aantrekkelijk toernooi opleveren.
Hmm, klinkt wel aardig. Misschien is het goed om eerst een tussenstap te doen om uit te testen. Ik denk aan een toernooi met 32 landen in groepen van 4. Uit iedere groep gaan dan de beste 4 landen naar de 16e finale.