Dat weet je toch van te voren al? 11e keer nu toch niet door naar de volgende ronde op een toernooi…😀Over en uit...
Het is die ellendige hoop die weer terug kwam.Dat weet je toch van te voren al? 11e keer nu toch niet door naar de volgende ronde op een toernooi…😀
Nu zie ik Nederland ook niet van Tsjechië winnen. Met die zwakke Nederlandse verdediging weten de Tsjechen wel raad.Kroatie bij deze standen zelfs 2e, komen we hen sowieso niet tegen in de achtste finale
Dat zijn meer de Engelsen. Schots bier is meestal wel koud. Ik trek er nog eentje open, plop.De Schotten kunnen weer doorgaan met lauw bier drinken.
Dat komt omdat de Schotten er geen kut van kunnen.Het is die ellendige hoop die weer terug kwam.
Wel typisch, 2 wedstrijden waren de Kroaten niets en nu scoren ze het ene na het andere knappe doelpunt...
Valt nog wel mee, niet veel slechter dan Nederland, alleen had Nederland wel een erg makkelijke groep. Die had Schotland ook nog overleefd.Dat komt omdat de Schotten er geen kut van kunnen.
We krijgen 3 uit F
Wat moet er morgen in E precies gebeuren willen we F3 ontlopen?Alleen wanneer Oekraïne niet doorgaat. Anders wordt het Kroatië.
Plop!Dat zijn meer de Engelsen. Schots bier is meestal wel koud. Ik trek er nog eentje open, plop.