EK 2021 wedstrijdtopic

Kielse Rat

Well-known member
Zwitserland is ook al zeker van de 8e finales lijkt mij? Finland en Oekraïne hebben in ieder geval minder punten behaald dan de Zwitsers.
Alle ploegen met 4 punten zijn sowieso geplaatst, dus ook Tsjechië, Frankrijk en Zweden als die nog derde zouden eindigen.
 

U.G.

Well-known member
Ik denk dat Portugal liever Engeland of Tsjechië hebben dan Nederland of België.

Ik denk dat Portugal vooral heel blij mag zijn dat ze weer lijken te gaan uitblinken in de rekenkamer. Que sera sera daarna. Wat ik leer is dat ze morgen zelfs bij een 2-0 koek het toernooi nog niet hoeven te verlaten. Bizar.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat Portugal vooral heel blij mag zijn dat ze weer lijken te gaan uitblinken in de rekenkamer. Que sera sera daarna. Wat ik leer is dat ze morgen zelfs bij een 2-0 koek het toernooi nog niet hoeven te verlaten. Bizar.

De Fransen zetten ook geen stap teveel, dus volgens mij gaat dat dan gewoon 1-0 of 2-0 voor Frankrijk worden. Dan krijgt Portugal bijna zeker een vrije doortocht naar de halve finale.
 

Mario

Well-known member
0-0, of 1-1 omdat Ronaldo altijd wel scoort. De Duitsers gaan de groep dan gewoon winnen.

Nederland - Portugal... joehoe 😐
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hoe dan ook krijgen we dus in de achtste finales een paar aardige affiches.
 

U.G.

Well-known member
0-0, of 1-1 omdat Ronaldo altijd wel scoort. De Duitsers gaan de groep dan gewoon winnen.

Nederland - Portugal... joehoe 😐

O ja..het Portugal-syndroom.

Luister, de enige reden dat er een 'poule des doods' bestaat is omdat ditzelfde Portugal 2de werd in een groep achter Oekraine. Oekraine !

Het is dan maar te hopen voor ons dat Joao Felix weer echt fit is, en dat de coach onze donkere vrienden van het middenveld naast 'm op de bank laat beginnen ( of iig 1 van hun ), Bernardo terugschuift voor aansluiting bij Semedo. Mss dat het dan nog wat wordt.

In 2004 hebben jullie tegen Zweden het penalty-syndroom verwerkt, een week later ontstond het Portugal-syndroom. Dit kon dus eens het toernooi worden dat jullie afkomen van het Portugal-syndroom, om vervolgens weer een ??-syndroom aan te wakkeren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
We kunnen het Denemarken syndroom nieuw leven inblazen. EK 1992 en EK 2012.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Laat die Fransen die Portugezen maar gewoon oprollen met een nulletje of 4. Je kunt er beter maar vanaf zijn.
 

Abubakari

Well-known member
Je ziet ze dus winnen van Portugal
Of een andere uit poule f
Portugal moet die volgende ronde eerst maar eens halen. Je kunt ook via Slowakije of Zweden en via Denemarken of Wales de halve finale halen.

Maar jij bent dus onder de indruk van Portugal?
 

Bonehead

Well-known member
Ach ze gaven niet 5 punten weg in twee wedstrijden zoals Portugal deed tegen Oekraine in de kwalificatie voor dit toernooi....
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ach ze gaven niet 5 punten weg in twee wedstrijden zoals Portugal deed tegen Oekraine in de kwalificatie voor dit toernooi....
Precies, wij waren oppermachtig tegen Oekraine en wonnen zeer eenvoudig.

Portugal ligt ons niet en zij liggen juist wel. Ondanks de VAR gaan we dat verliezen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat zijn voor vanavond nou precies de scenario's om de nr 3 uit poule F te ontlopen?
 
Bovenaan