EK 2021 wedstrijdtopic

Abubakari

Well-known member
Dat zeiden we in 2016 ook en we weten nog hoe dat afliep. België-Nederland in de kwartfinale, zitten we allemaal op te wachten toch?
Wellicht er uit tegen Italië in de kwartfinale, dat is dan voor de top generatie van de Belgen 3 van de 4 keer het eindstation.
 

Kielse Rat

Well-known member
Wellicht er uit tegen Italië in de kwartfinale, dat is dan voor de top generatie van de Belgen 3 van de 4 keer het eindstation.
Had je post niet helemaal goed gelezen, dacht dat we als groepswinnaar tegen Nederland zouden uitkomen in de kwartfinale. Laat maar komen die Italianen, zeer goede ploeg maar een echte test hebben ze ook nog niet gekregen dit EK. Mogen jullie lekker tegen Wales ballen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
3 leuke potjes vandaag, ik had alleen bij Oekraine - Noord-Macedonie zoiets van 'meh...'
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dit gaat idd gewoon een degelijke overwinning voor Engeland worden. Ondanks ik ook hoop dat Schotland kan stunten.
 

erka

Well-known member
2017 werd het nog 2-2, nadat Schotland 2-1 voorstond in de WK-kwalificatie, met de 1-1, 2-1 en 2-2 allemaal in de laatste minuten. Krankzinnige wedstrijd. Laatste zege van de Schotten is uit 1999.

Gaat natuurlijk helemaal niet om de uitslag maar om de hele setting. Dit is de grootste gezonde rivaliteit in het interlandvoetbal, in elk geval in Europa.

Uiteraard is Engeland torenhoog favoriet, maar Engeland wint zelden makkelijk omdat die Schotten gaan als de brandweer.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
En toch zal dit een herhaling van Denemarken - Belgie worden, waar de Schotten het lang goed gaan doen, maar niet gaan winnen
 

Abubakari

Well-known member
De laatste 35 jaar won Schotland één
keer las ik op teletekst. Mooi beladen duel natuurlijk, maar het zou toch net wat mooier zijn als Schotland meer kans maakt op een resultaat. Maar wie weet, er zijn gekkere dingen gebeurd in het voetbal, Feyenoord heeft ooit dik van Ajax gewonnen, dus wie weet wint Schotland vanavond gewoon met 6-2.
Krijgen alle spelers en staf waarschijnlijk een standbeeld.
 

Kielse Rat

Well-known member
Ik twijfel er niet aan dat de Schotten vanavond alles zullen geven, maar tenzij Engeland een totale off-day heeft zijn ze kansloos.
 
Bovenaan