EK 2021 wedstrijdtopic

ALenstra

Well-known member
De tijden dat Londen overspoeld werd door Schotten zodra Engeland en Schotland op Wembley speelden. En uiteraard Schotse pitch invasion na afloop van de wedstrijd.
 

Makanaky

Well-known member
De meest onaantrekkelijke poule is deze toch wel. 3x catenaccio en een wel heel uitgeblust en ongeïnspireerd Spanje.
 

erka

Well-known member
2e helft is wel iets leuker., kijk met schuin oog, mooie redding van de Slowaakse keeper net.
 

JMD

Well-known member
Heeft Zweden eigenlijk ooit wel eens een attractief elftal gehad? Voor mijn gevoel waren ze op hun thuis EK wel aanvallend, maar goed, toen was ik 12, dus kan ook een foute herinnering zijn.
 

Kielse Rat

Well-known member
Zweden is maar niks zonder Zlatan. Al halen ze volgens mij betere resultaten sinds hij er niet meer bij is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Heeft Zweden eigenlijk ooit wel eens een attractief elftal gehad? Voor mijn gevoel waren ze op hun thuis EK wel aanvallend, maar goed, toen was ik 12, dus kan ook een foute herinnering zijn.

Vroeger hadden ze met Larsson, Zlatan en Ljungberg tenminste nog wat spelers die konden voetballen.
 
D

Deleted member 2709

Guest
94 was een prima team

Ooit hadden ze ene Gunnar Nordahl, die kon ook wel voetballen.
 

Batigoal

Well-known member
Zo dan vette elleboog van Lovren. Vroeger werd daar nog wel eens een penalty voor gegeven.

EDIT: Tegenwoordig ook. :)
 
Bovenaan