De Deentjes zijn uitgeraasd, de Belgjes laten even zien wat voetbal is.
1-0 verliezen van de Finnen moet genoeg zijnBelgie kan trouwens beter tweede worden. Dan spelen ze tegen de nr 2 uit A en in de kwartfinale tegen de winnaar van 1C-DEF3. Nederland wellicht.
Eerste worden, dan krijg je Italië in de kwartfinale.
En eventueel Frankrijk in de halve finale...Belgie kan trouwens beter tweede worden. Dan spelen ze tegen de nr 2 uit A en in de kwartfinale tegen de winnaar van 1C-DEF3. Nederland wellicht.
Poulefase zegt toch nog niks? Ze doen precies genoeg om hun potjes te winnen.Denemarken wel maximaal gespeeld, maar komt gewoon kwaliteit te kort uiteindelijk. België moet echt beter anders wordt het wederom niks met de gouden generatie.
Poulefase zegt toch nog niks? Ze doen precies genoeg om hun potjes te winnen.
Portugal ging in 2016 als nr 3 door met 3 gelijkspelletjes.
Ze deden het precies zoals de Fransen, maar dan andersom.Denemarken wel maximaal gespeeld, maar komt gewoon kwaliteit te kort uiteindelijk. België moet echt beter anders wordt het wederom niks met de gouden generatie.
Van mij mogen ze met 5-0 van Rusland winnen zodat ze op doelsaldo nog door gaan naar de volgende ronde. Een moeilijke wedstrijd voor België, maar ook die moet je winnend kunnen afsluiten. Mooi dat De Bruyne geen last meer heeft van zijn blessure. Een fitte Witsel zal ook geen overbodige luxe zijn, want Dendoncker kan met de echte top niet mee.Ik hoop echt dat de Denen dit winnen. Niet zozeer omdat ik anti-België ben maar je gunt het ze zo na alles.
Mooi begin!
Dat zeiden we in 2016 ook en we weten nog hoe dat afliep. België-Nederland in de kwartfinale, zitten we allemaal op te wachten toch?Belgie kan trouwens beter tweede worden. Dan spelen ze tegen de nr 2 uit A en in de kwartfinale tegen de winnaar van 1C-DEF3. Nederland wellicht.