Wat ook totaal onnodig is.Omdat Zwitserland in witte broekjes speelt.
Het tenue van Italië is blauw shirt, witte broek. Het Zwitserse tenue is rood shirt en rode broek.
Geen enkele reden om daar van af te wijken.
Wat ook totaal onnodig is.Omdat Zwitserland in witte broekjes speelt.
Ook goed. En dat dat niet kon met Zwitserland snap ik. Maar dat tenue van bv de WK2006 finale vond ik van Italië schitterend.Wit. Daar hoort wit onder.
In mijn beleving speelt Zwitserland altijd in witte broek.Wat ook totaal onnodig is.
Het tenue van Italië is blauw shirt, witte broek. Het Zwitserse tenue is rood shirt en rode broek.
Geen enkele reden om daar van af te wijken.
In mijn beleving speelt Zwitserland altijd in witte broek.
In mijn beleving speelt Zwitserland altijd in witte broek.
Welke dwaas heeft dat verzonnen?Dat was ook wat ik dacht maar dat is gewijzigd;
Daar hebben de Zwitsers wat mij betreft het meeste recht op klagen. Van Baku naar Rome en nu terug naar Baku.Zal wel met reistijd te maken hebben
Dat verklaart dan de 21:00 op woensdagDaar hebben de Zwitsers wat mij betreft het meeste recht op klagen. Van Baku naar Rome en nu terug naar Baku.
Daar hebben de Zwitsers wat mij betreft het meeste recht op klagen. Van Baku naar Rome en nu terug naar Baku.
Sjoerd Mossou:Weetje van de dag. De bondscoach van Oostenrijk heet Franco Foda. In het Portugees betekent dat ‘gratis geslachtsgemeenschap’. Serieus mensen.
Volgens Google translate moet de Boer vanavond oppassen. Die vertalen het als Frank neuken. 😳
Tsja, ze kiezen per dag de mooiste pot (of: met het grootste land) op prime-time, 21.00. Vandaar Italië gisteren om 21.00 en niet Finland - Rusland, vandaar België vandaag om 18.00 ipv 15.00, vandaar Engeland - Schotland morgen om 21.00 ipv Zweden - Slowakije. De enige onlogische is Spanje - Polen zaterdag om 21.00, Portugal - Duitsland lijkt me een mooier duel voor 21.00.Ik wil wel overigens een statement maken. Degene die dat wedstrijdschema in elkaar heeft gezet dient ontslagen te worden.
Woensdag:
15:00 Groep B
18:00 Groep A
21:00 Groep A
Donderdag:
15:00 Groep C
18:00 Groep B
21:00 Groep C
Vrijdag:
15:00 Groep E
18:00 Groep D
21:00 Groep D