EK 2021 wedstrijdtopic

JMD

Well-known member
Wit. Daar hoort wit onder.
Ook goed. En dat dat niet kon met Zwitserland snap ik. Maar dat tenue van bv de WK2006 finale vond ik van Italië schitterend.
Ik vind het mooi als ploegen een effen shirt hebben dat ze dan dezelfde kleur broek (en sokken) hebben.
 

JMD

Well-known member
Voetnootje: Italië is trouwens het eerste land dat al zeker is van de laatste 16. :)
 

Kielse Rat

Well-known member
Italië voorlopig één van de leukste ploegen om te kijken, maar benieuwd of ze dit niveau een heel toernooi kunnen aanhouden. Turkije en Zwitserland legde ook niet bepaald veel in de weg. Als ik even vooruit mag kijken is Italië onze meest waarschijnlijke tegenstander in de kwartfinale. Mooi duel kan dat worden.
 

Joost

Well-known member
In mijn beleving speelt Zwitserland altijd in witte broek.

Dat was ook wat ik dacht maar dat is gewijzigd;

switzerland-2020-home-kit-4.jpg
 

De Wolf

Well-known member
Eriksen krijgt net als Blind ook een ICD.

In Engeland en Italië mag je daar niet mee spelen. Nederland en Duitsland mag het wel. Dus hij komt niet meer uit voor Inter.
 

Fregge

Well-known member
Ik wil wel overigens een statement maken. Degene die dat wedstrijdschema in elkaar heeft gezet dient ontslagen te worden.

Woensdag:
15:00 Groep B
18:00 Groep A
21:00 Groep A
Donderdag:
15:00 Groep C
18:00 Groep B
21:00 Groep C
Vrijdag:
15:00 Groep E
18:00 Groep D
21:00 Groep D
Zaterdag:
15:00 Groep F
18:00 Groep F
21:00 Groep E
 

Max

Administrator
Forumleiding
Daar hebben de Zwitsers wat mij betreft het meeste recht op klagen. Van Baku naar Rome en nu terug naar Baku.

Als je een land dat kan aandoen is het wel Zwitserland. Die gaan toch nooit oorlog voeren. Anderzijds staan je kantoren wel in Zwitserland.
 

JMD

Well-known member
Ik wil wel overigens een statement maken. Degene die dat wedstrijdschema in elkaar heeft gezet dient ontslagen te worden.

Woensdag:
15:00 Groep B
18:00 Groep A
21:00 Groep A
Donderdag:
15:00 Groep C
18:00 Groep B
21:00 Groep C
Vrijdag:
15:00 Groep E
18:00 Groep D
21:00 Groep D
Zaterdag:
15:00 Groep F
18:00 Groep F
21:00 Groep E
Tsja, ze kiezen per dag de mooiste pot (of: met het grootste land) op prime-time, 21.00. Vandaar Italië gisteren om 21.00 en niet Finland - Rusland, vandaar België vandaag om 18.00 ipv 15.00, vandaar Engeland - Schotland morgen om 21.00 ipv Zweden - Slowakije. De enige onlogische is Spanje - Polen zaterdag om 21.00, Portugal - Duitsland lijkt me een mooier duel voor 21.00.
 

JMD

Well-known member
De duels stonden dus per dag vast, dat is ook niet veranderd, alleen schuift men met de tijden.

Het alleridiootst was Brazilië 2014, toen Brazilië al haar 2e duel speelde voordat het laatste duel van de '1e speelronde' gespeeld werd.
 
Bovenaan