EK 2021 wedstrijdtopic

Abubakari

Well-known member
Klopt.
Maar soms is 3 punten sowieso al genoeg. In 1986 ging Uruguay met 2 punten en een saldo van -5 nog door als 1 van de 4 beste nrs 3. (was nog wel ten tijde van de 2-puntenregel)
Dat gaat in tijden van de 3 punten regel niet lukken lijkt mij.

IMG_20210616_220023.jpg
Mijn hemel... Wat is dat toch, die reflex om bij toernooien opeens van die pseudo-BN-ers uit te nodigen?
Opeens? Ik erger mij daar al 30 jaar aan.
En altijd dezelfde kneuzen, nu Guus Meeuwis weer, straks Ali B nog en you zal ook wel weer komen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat gaat in tijden van de 3 punten regel niet lukken lijkt mij.

Opeens? Ik erger mij daar al 30 jaar aan.
En altijd dezelfde kneuzen, nu Guus Meeuwis weer, straks Ali B nog en you zal ook wel weer komen.

Nou ja, ik bedoel dus dat ze bij elk groot toernooi opeens van die figuren aan die tafels zetten. Is inderdaad al heel lang, maar ik was het alweer vergeten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Haha, zie die verdedigers wegdraaien met hun armpjes op de rug. Totaal niet de intentie om de bal te blokken.
 

JMD

Well-known member
Flauw, maar Hongarije was doorgegaan anno nu
Klopt, maar dan nog steeds een ploeg met 2x gelijk door. Dat zou dus nu ook 2 punten zijn geweest, en daar ging het om.

De kans is klein, helemaal mee eens, maar het kan wel. Sterker nog, in principe kan je met 1 punt nog door. Als er bv 3 groepen zijn waarbij de nr. 1 en 2 winnen van de nrs. 3 en 4 en de nrs. 3 en 4 gelijkspelen tegen elkaar ben je er ook met 1 punt.
 

Abubakari

Well-known member
Daar ben ik niet blij mee. Bij het saté-k heb ik 2-0 en Immobile speelt bij mijn tegenstander in het EK league spel. 😬
 

JMD

Well-known member
Vraag me echt af waarom Italië met zwarte broeken speelt. Dat shirt is schitterend, daar hoort blauw onder.
 
Bovenaan