EK 2021 wedstrijdtopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Oh afgekeurd. Zat net een heel verhaal te tikken dat dit gunstig is voor Nederland, haha.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En nu vraagt 'ie opeens om een wissel. Hij zal geblesseerd zijn, maar waar dan precies? Ik zie niks. Wat een rare ontwikkelingen allemaal.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ok, komt 'ie. Wat ik dus begreep is dat de nummer 3 uit poule A niet door moet gaan. Met de huidige tussenstanden is Zwitserland de nummer 3. Als zij dus niet winnen van de Turken, dan moeten wij in de volgende ronde sowieso niet tegen Frankrijk, Portugal of Duitsland.

Maar ik vind het een heel vaag rekensysteem allemaal, dus kan zomaar zijn dat ik ernaast zit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ok, komt 'ie. Wat ik dus begreep is dat de nummer 3 uit poule A niet door moet gaan. Met de huidige tussenstanden is Zwitserland de nummer 3. Als zij dus niet winnen van de Turken, dan moeten wij in de volgende ronde sowieso niet tegen Frankrijk, Portugal of Duitsland.

Maar ik vind het een heel vaag rekensysteem allemaal, dus kan zomaar zijn dat ik ernaast zit.

Als Zwitserland verliest en gelijkspeelt tegen Turkije, dan is de kans aanwezig dat ze niet bij de beste nummers drie zitten.
 

Bonehead

Well-known member
Volgens de regels klopt het, maar ik vind het echt onzinnig om deze af te keuren.
Juist nu is het klip en klaar. Hij krijgt de bal op de hand dus afgekeurd. Duidelijker kan niet. En dan heb ik nog niet eens over die andere hand waar die hij op de schouder legt van zijn tegenstander.

Italië is het enige land dat overtuigd momenteel. Een genot om naar te kijken. Zal je altijd zien dat ze het in de knockoutfase afleggen tegen een Frankrijk of zo.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Precies. En dan ontlopen we dus de nummer 3 uit de poule des doods.

Zou niet onaardig zijn als Italië er nog een paar extra inschopt en Zwitserland nog wat kaarten pakt. Dat laatste kan natuurlijk ook prima tegen Turkijë.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En wat krijgen we dan wel als tegenstander ?

Dat weet ik niet. Een nummer 2 of 3 uit een andere poule, denk ik. Maar lijkt me dat je van alle landen het liefst Frankrijk, Portugal, Duitsland, Italie, Belgie en Engeland wil ontlopen. Die eerste drie zitten bij elkaar in de poule en moet je dus via bovenstaand scenario hopen te ontlopen. En die laatste drie worden waarschijnlijk wel eerste in hun poule, dus die ontloop je sowieso. Van alle andere landen moeten we kunnen winnen.
 
Bovenaan