EK 2021 wedstrijdtopic

D

Deleted member 2709

Guest
Laatste minuut.. en dan geeft Volland zo'n voorzet :')
 

erka

Well-known member
Frankrijk is echt met afstand de beste ploeg op dit EK. Ik zou niet weten wie hen kan afstoppen. Ze hoeven niet eens tot het gaatje te gaan om van Duitsland te winnen, zo gemakkelijk en stabiel.

Maar goed, de beste ploeg wint niet altijd het EK.
 

JMD

Well-known member
Als Duitsland van de week niet wint van Portugal worden ze normaal gesproken maximaal 3e... Maar goed, als ze dan zich wel plaatsen en NL tegenkomen kunnen ze toch zomaar ver komen... Komen ze België tegen dan is het normaal gesproken klaar.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als Duitsland van de week niet wint van Portugal worden ze normaal gesproken maximaal 3e... Maar goed, als ze dan zich wel plaatsen en NL tegenkomen kunnen ze toch zomaar ver komen... Komen ze België tegen dan is het normaal gesproken klaar.

Ik zou niet weten waarom wij bang moeten zijn voor de Duitsers. Wat een zwakke ploeg zeg.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Omdat we zelf niet beter zijn.

Dat zal. Maar om er nou bij voorbaat vanuit te gaan dat Duitsland ver komt als ze in de volgende ronde tegen Nederland moeten, daarvoor vond ik Duitsland vandaag (en de afgelopen jaren) echt te zwak.
 

Mario

Well-known member
Frankrijk is echt met afstand de beste ploeg op dit EK. Ik zou niet weten wie hen kan afstoppen. Ze hoeven niet eens tot het gaatje te gaan om van Duitsland te winnen, zo gemakkelijk en stabiel.

Maar goed, de beste ploeg wint niet altijd het EK.
Nederland won ook van ze in de NL, komt goed 👍
 

Makanaky

Well-known member
Ja, en Duitsland verliest van Noord-Macedonië, Noord-Ma-ce-do-nië, godbetert, die recentelijk dan weer gewoon verliezen van Ar-me-nië, godbetert.
 
Bovenaan