EK 2021 wedstrijdtopic

Abubakari

Well-known member
Maak je niet zo druk Eef. Orban is tegen moslims, daarom is hij voor gasten als zwammy een held. Prima, moet hij weten. Kunnen we hier weer mooi ontopic.

Die Orban kan niet zo goed voetballen he?
Laten we het er eens over hebben wat een nare uitslover die Ronaldo is. Ben in de pool op mijn werk naar plek 24 gezakt door de 0-3. Op het Saté-k had ik de zege binnen gehad bij 0-2. Daar staat meneer de vedette schijnbaar niet bij stil als ie de 0-3 maakt. 0-2 was toch ook al prima?
 

Batigoal

Well-known member
Haha helemaal mooi, maak mij even een racist 🤣🤣

Als je vind dat Orban het goed doet, dat de corona onder controle is en er 67000 in het stadion komen ben je tegen moslims.

Val even lekker kapot Batigoal.

Dat is niet helemaal wat ik zeg, maar goed. We zouden niet in discussie vervallen.

Benzema gelijk in de basis bij Frankrijk. Gosens er in bij Duitsland.
 

U.G.

Well-known member
Mensen doe 'ns iets aardiger tegen mekaar hier, nergens voor nodig.

Haat met z'n allen Portugal/Ronaldo dan, daar zijn wij voor. Staan jullie 'ns keer op 1 lijn.
 

JFK

Well-known member
Hupf Deutschland Hupf, lass die Adler nicht im Hempfchen stehen, Hupf Deutschland Hupf.
tralalalala
 

SanMark.

Well-known member
Nee ik doe een Zwammy'tje maar als je dat echt niet weet moet je echt wat meer het nieuws volgen.
Ok, de journalisten werden niet vermoord in Hongarije maar in Bulgarije. Verder hebben de journalisten in Hongarije het fantastisch, Orban held!!
Ach ja wat boeit het ook. Eindigt beide op garije dus zulke triviale zaken als een journalist vermoorden kun je gewoon op het bordje van Orban schuiven.

Ik weet niet wat slechter is, open en bloot zeggen waarvoor je staat of zoals in Nederland alles in achterkamertjes proberen te regelen.
 

Makanaky

Well-known member
Hoewel terecht topfavoriet is dit inderdaad ook geen team om je tot in de eeuwigheid der dagen te herinneren.
 
Bovenaan