EK 2021 wedstrijdtopic

Max

Administrator
Forumleiding
Typisch Portugal idd. Valt mij wel tegen dat ze niet weer voor drie gelijkspelen gaan.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Lekker voor Orban, 2 tegengoals veroorzaken in een minuut.
 

Eef de Kip

Well-known member
Je hebt natuurijk wel linkjes van al die zaken of doe je een verhofstadje?
Nee ik doe een Zwammy'tje maar als je dat echt niet weet moet je echt wat meer het nieuws volgen.
Ok, de journalisten werden niet vermoord in Hongarije maar in Bulgarije. Verder hebben de journalisten in Hongarije het fantastisch, Orban held!!
 

Eef de Kip

Well-known member
Oh ja, nog even een wet om de LGBT gemeenschap verder te onderdrukken die er door gejast wordt maar gebeurt in meer landen dus niet erg, Orban held!
 

zwammy

Well-known member
Ik heb besloten om niet in discussies te belanden Eef. Dus helemaal prima, ik zie de opgestapelde lijken wel weer een keer op het internet terecht komen, alleen ik kijk geen nos dus zal het wat langer duren.

Maar ook hier, de kogel voor Orban, heel het land kapot en 67000 mensen die creperen, geen sociale zekerheid hebben.
 

Eef de Kip

Well-known member
  • Leuk
Waarderingen: JFK

Eef de Kip

Well-known member
Maar goed, we gaan gelukkig niet in discussie dus laten we het er maar op houden dat we er verschillend over denken.

Ik ga weer lekker aan het bier, fijne avond allen.
 

Batigoal

Well-known member
Maak je niet zo druk Eef. Orban is tegen moslims, daarom is hij voor gasten als zwammy een held. Prima, moet hij weten. Kunnen we hier weer mooi ontopic.

Die Orban kan niet zo goed voetballen he?
 
  • Leuk
Waarderingen: JFK

zwammy

Well-known member
Maak je niet zo druk Eef. Orban is tegen moslims, daarom is hij voor gasten als zwammy een held. Prima, moet hij weten. Kunnen we hier weer mooi ontopic.

Die Orban kan niet zo goed voetballen he?

Haha helemaal mooi, maak mij even een racist 🤣🤣

Als je vind dat Orban het goed doet, dat de corona onder controle is en er 67000 in het stadion komen ben je tegen moslims.

Val even lekker kapot Batigoal.
 
Bovenaan