Kielse Rat
Well-known member
Spanje mist toch een topaanvaller, met Morata in de spits wordt je geen Europees kampioen.
Missen net als Polen een topspits, een Wout Weghorst zeg maar.Spanje mist toch een topaanvaller, met Morata in de spits wordt je geen Europees kampioen.
Isak vind ik echt een geweldige spits.Zo dan missertje van Berg. Wel fantastisch gedaan door Isak.
Leek het maar op Nederland,zagen we tenminste een handvol goals.Spanje lijkt een beetje op Nederland van de laatste paar jaar, tig procent balbezit, een enkele kans maar vooral de tegenstander die de grote kansen krijgt.
Die heeft toch al voor WII gespeeld?Isak vind ik echt een geweldige spits.
vind ik ook wat voor Ajax.
Ja ik bedoelde eigenlijk het Nederland van een paar jaar terug.Leek het maar op Nederland,zagen we tenminste een handvol goals.
Isak wisselen, raar.
Maar liefst 416 passes van Spanje in de 1e helft, een EK-record voor 1 helft sinds men dat bij houdtSpanje lijkt een beetje op Nederland van de laatste paar jaar, tig procent balbezit, een enkele kans maar vooral de tegenstander die de grote kansen krijgt.
Ben je vet mee als je er geen kansen mee kan creëren.Maar liefst 416 passes van Spanje in de 1e helft, een EK-record voor 1 helft sinds men dat bij houdt
Ajacieden komen klaar bij dit soort statistieken.Ben je vet mee als je er geen kansen mee kan creëren.
Een van de redenen dat ik ook niet echt een EK-gevoel heb.Wat een klotestadions voor de tv-kijker. Rome, Baku, Boekarest, Sevilla. Enorme afstand tussen fans en veld en dan zetten ze met doeken ook nog de eerste tig rijen af.
Wat een gezeik. Wees blij dat er weer volk op de tribune zit.Wat een klotestadions voor de tv-kijker. Rome, Baku, Boekarest, Sevilla. Enorme afstand tussen fans en veld en dan zetten ze met doeken ook nog de eerste tig rijen af.
Slaapverwekkend zoals altijd bij SpanjeMaar liefst 416 passes van Spanje in de 1e helft, een EK-record voor 1 helft sinds men dat bij houdt