Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Engeland of Denemarken niet dezelfde tactiek gaat hanteren als Spanje.Gisteren was qua niveau de finale. Dat kunnen deze 2 teams toch gewoon niet brengen zondag?
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Engeland of Denemarken niet dezelfde tactiek gaat hanteren als Spanje.Gisteren was qua niveau de finale. Dat kunnen deze 2 teams toch gewoon niet brengen zondag?
De Engelsen waren er al de hele tijd naar op zoekSjongejonge en dan zo'n gemakkelijk gegeven penalty. Geen beste beurt van Makkelie.
Dat heeft er natuurlijk niks mee te maken.Doodzonde, het beste leek er ook al lange tijd af bij de Denen.
Hij trekt inderdaad keurig de lijn uit de Eredivisie door naar dit toernooi.Dat heeft er natuurlijk niks mee te maken.
Kut scheids.
Daar ben ik het volledig mee eens.Dat heeft er natuurlijk niks mee te maken.
Kut scheids.
Volgens mij heeft hij een blinde kapper.Zou Phillips denken dat zijn haardracht mode wordt in Engeland?
Gezien jij een Feyenoorder bent, kan ik je standpunt wel begrijpen.Nou vanuit het andere standpunt kun je hem wel geven.
Dat was bij het geval van Kane ook, dat was er eigenlijk wel eentje.Dit was echt zo'n voorbeeld van dat de VAR ook niet had ingegrepen als Makkelie de penalty niet had gegeven... Idd wat Hankie zegt, vanuit het ene standpunt lijkt het wel wat, vanuit het andere standpunt niks.
Maar feit is wel dat de Engelsen al tijden op zoek waren naar d epenalty.
Mwah, dat vind ik ook weer niet... Zwaar gestraft ja, blunder nee.Weer Makkelie met een blunder
Dat Makkelie m in eerste instantie geeft snap ik. Maar de VAR had deze moeten terugdraaien.Mwah, dat vind ik ook weer niet... Zwaar gestraft ja, blunder nee.