EK 2021 wedstrijdtopic

Batigoal

Well-known member
Italië dus! Op basis van de wedstrijd was Spanje terecht geweest, maar het id wel prima zo. Als we dat irritante It's coming home!!1! maar niet hoeven we te horen de komende jaren.

Wel sneu dat Morata mist.
 

erka

Well-known member
Ik denk dat de Denen van Engeland gaan winnen. Totaal niet onder de indruk van Engeland dit toernooi terwijl de Denen sterk en constant zijn.
 

Abubakari

Well-known member
Gefeliciteerd!
Bedankt.

Ik heb Italië in een aantal toto's en spellen ook als ek winnaar, dus wat dat betreft was het ook wel handig, maar voor de rest kon het me niet veel schelen wie er vanavond won. Ik heb even weinig met Spanje als met Italië.

Voor morgen hoop ik op Denemarken, maar mocht Engeland de finale halen zou ik het Engeland wel gunnen om te winnen, Italianen hebben al vaak zat wat gewonnen, dus ik zou het dan wel leuk vinden mocht Engeland weer eens een keer wat winnen.
 

erka

Well-known member
Alsjeblieft niet. Italië, Spanje of Denemarken gun ik het alledrie wel maar dat verschrikkelijke Engelse volk met hun football is come home en het angstige Engelse spel. Dacht het niet.
 

Maasveld

Well-known member
Als Engeland weer 3-4-3 gaat spelen en zoveel mogelijk met hun beweeglijke spelers Kjaer opzoeken winnen ze met 2 vingers in de neus.
 

Mario

Well-known member
Ik denk dat Italië kampioen wordt. Zowel Engeland als Denemarken schat ik kwa niveau toch lager in. Wellicht dat het thuisvoordeel de Engelsen kan helpen, maar die overschatten zichzelf zoals altijd. Eerst maar eens van de Denen winnen.
 

Makanaky

Well-known member
Als Engeland weer 3-4-3 gaat spelen en zoveel mogelijk met hun beweeglijke spelers Kjaer opzoeken winnen ze met 2 vingers in de neus.
Vrees dat ze eerst weer heel traag met 5 centrale verdedigers voor de pot blijven hangen. Geen doorkomen aan voor de Denen straks.
 
Bovenaan