JMD
Well-known member
Nee inderdaad. Argentinië 1990 bedenk ik me zo, maar een volgende kan ik me niet herinneren.Zat ik ook al aan te denken, ook op wk's komt het zelden voor dat een land 2 strafschoppenserie achter elkaar wint.
Nee inderdaad. Argentinië 1990 bedenk ik me zo, maar een volgende kan ik me niet herinneren.Zat ik ook al aan te denken, ook op wk's komt het zelden voor dat een land 2 strafschoppenserie achter elkaar wint.
Credits naar Mark van Rijswijk. Maar Kroatië '18 en Argentinië '90Zat ik ook al aan te denken, ook op wk's komt het zelden voor dat een land 2 strafschoppenserie achter elkaar wint.
Nee inderdaad. Argentinië 1990 bedenk ik me zo, maar een volgende kan ik me niet herinneren.
Laten we het hopen.Ik denk dat de Denen van Engeland gaan winnen. Totaal niet onder de indruk van Engeland dit toernooi terwijl de Denen sterk en stabiel zijn.
Gun je het Schotland niet?Gelukkig heeft Alba niet gewonnen. Gefeliciteerd Italia.
Die telt niet mee want ze moesten penalties nemen tegen Rusland dat een ronde eerder ook al na penalties had gewonnen.Kroatië nog op het WK 2018.
Bedankt.Gefeliciteerd!
Vrees dat ze eerst weer heel traag met 5 centrale verdedigers voor de pot blijven hangen. Geen doorkomen aan voor de Denen straks.Als Engeland weer 3-4-3 gaat spelen en zoveel mogelijk met hun beweeglijke spelers Kjaer opzoeken winnen ze met 2 vingers in de neus.
Met Southgate als BC?Als Engeland weer 3-4-3 gaat spelen
Met Southgate als BC?