JMD
Well-known member
Dat mag de VAR alleen doen bij een clear error, en dat is dit niet.Dat Makkelie m in eerste instantie geeft snap ik. Maar de VAR had deze moeten terugdraaien.
Dat mag de VAR alleen doen bij een clear error, en dat is dit niet.Dat Makkelie m in eerste instantie geeft snap ik. Maar de VAR had deze moeten terugdraaien.
Die Denen zijn dit nu alweer vergeten.Die scheids wens ik een leuke vakantie in Denemarken.
Daar fluit hij voor een overtreding voor het duel met Kane in de 16.Dat was bij het geval van Kane ook, dat was er eigenlijk wel eentje.
Hij heeft daar op zeker te horen gekregen van Van Boekel dat dat eigenlijk een penalty was, maar te weinig om te overrulen. Daarom gaf ie hem bij Sterling zo makkelijk.Daar fluit hij voor een overtreding voor het duel met Kane in de 16.
Daarom is hij ook zo resoluut, dat hij de VAR niet afwacht.
Bij de ZDF weten ze te melden dat de VAR deze onmogelijk kon terugdraaien, aangezien er contact was.Dat Makkelie m in eerste instantie geeft snap ik. Maar de VAR had deze moeten terugdraaien.
Geen clear error inderdaad...Bij de ZDF weten ze te melden dat de VAR deze onmogelijk kon terugdraaien, aangezien er contact was.
Makkelie denkt dat ie m haakt, gebeurt niet. Makkelie had op z’n minst moeten gaan kijken.Dat mag de VAR alleen doen bij een clear error, en dat is dit niet.
Die Denen zijn dit nu alweer vergeten.Het schijnt dat van Boekel zijn vakantie naar Denemarken nu al heeft geannuleerd.
Gammeldenske!Die Denen zijn dit nu alweer vergeten.
Zo werkt het alleen niet.Makkelie denkt dat ie m haakt, gebeurt niet. Makkelie had op z’n minst moeten gaan kijken.
Hij heeft daar op zeker te horen gekregen van Van Boekel dat dat eigenlijk een penalty was, maar te weinig om te overrulen. Daarom gaf ie hem bij Sterling zo makkelijk.
In de reglementen staat toch niets over contact en dat het dan niet nagekeken kan worden? Dat zou impliceren dat wanneer je duikt en halverwege de duik de tegenstander raakt het nooit teruggedraaid kan worden.Zo werkt het alleen niet.
Kenner!Schwalbe.
Als ik me niet vergis zijn het de richtlijnen vanuit de UEFA.In de reglementen staat toch niets over contact en dat het dan niet nagekeken kan worden? Dat zou impliceren dat wanneer je duikt en halverwege de duik de tegenstander raakt het nooit teruggedraaid kan worden.
In mijn ogen is het echt een fout en moet van Boekel Makkelie naar de camera sturen.