EK 2021 wedstrijdtopic

Mario

Well-known member
Nou, dit zou Italië normaalgesproken moeten winnen. Het niveau was gisteren niet geweldig. Wellicht dat het thuisvoordeel de Engelsen nog vleugels geeft in de finale, maar ik schat Italië (en ook Spanje) een stuk hoger in.
 

Kielse Rat

Well-known member
Nou, dit zou Italië normaalgesproken moeten winnen. Het niveau was gisteren niet geweldig. Wellicht dat het thuisvoordeel de Engelsen nog vleugels geeft in de finale, maar ik schat Italië (en ook Spanje) een stuk hoger in.
Mij maakt het niet uit, zolang Engeland maar niet wint.
 

JMD

Well-known member
Kuipers mag de finale doen.
Nu idd bevestigd.
Echt ontzettend mooi voor hem. Had dat niet meer verwacht, was in 2014 de grote favoriet om de WK-finale te fluiten, maar doordat NL zo ver kwam ging dat niet door. Op het EK van 2016 en WK 2018 was Kuipers minder, en had verwacht dat Makkelie voorrang zou krijgen boven Kuipers, maar dat is dus niet zo.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Makkelie die komt voorlopig even niet meer aan bod na die flater van gisteren.
 

JMD

Well-known member
Mwah, dat valt echt wel mee. VAR greep niet in, dus dan is het geen clear error geweest...
 

Kielse Rat

Well-known member
Mwah, dat valt echt wel mee. VAR greep niet in, dus dan is het geen clear error geweest...
VAR greep ook niet in bij de penaltyfase met Mbappé tijdens Frankrijk-Portugal en die scheids hebben ze na de poulefase naar huis gestuurd.
 

Batigoal

Well-known member
Sowieso zat het de Engelsen niet tegen onder Makkelie, want deze rode kaart voor Philips verzuimde hij ook al te geven, ook op Wembley:

E5uXSgUWUAI7MGm
 

JMD

Well-known member
VAR greep ook niet in bij de penaltyfase met Mbappé tijdens Frankrijk-Portugal en die scheids hebben ze na de poulefase naar huis gestuurd.
Nee, daar greep de VAR wel in maar weigerde Mateu lahoz te gaan kijken begreep ik. En dan snap ik dat je naar huis wordt gestuurd.
 
Bovenaan