Mij maakt het niet uit, zolang Engeland maar niet wint.Nou, dit zou Italië normaalgesproken moeten winnen. Het niveau was gisteren niet geweldig. Wellicht dat het thuisvoordeel de Engelsen nog vleugels geeft in de finale, maar ik schat Italië (en ook Spanje) een stuk hoger in.
De UEFA heeft een officiële aanklacht ingediend tegen de Engelsen, o.a. vanwege wangedrag tijdens het Deense volkslied.Respectloze kut Engelsen!
Nu idd bevestigd.Kuipers mag de finale doen.
VAR greep ook niet in bij de penaltyfase met Mbappé tijdens Frankrijk-Portugal en die scheids hebben ze na de poulefase naar huis gestuurd.Mwah, dat valt echt wel mee. VAR greep niet in, dus dan is het geen clear error geweest...
Spelers van Denemarken stonden wel degelijk binnnen 1 meter van de muur van Engeland. Onbegrijpelijk dat daar niet werd ingegrepen.Mwah, dat valt echt wel mee. VAR greep niet in, dus dan is het geen clear error geweest...
Sowieso zat het de Engelsen niet tegen onder Makkelie, want deze rode kaart voor Philips verzuimde hij ook al te geven, ook op Wembley:
Nee, daar greep de VAR wel in maar weigerde Mateu lahoz te gaan kijken begreep ik. En dan snap ik dat je naar huis wordt gestuurd.VAR greep ook niet in bij de penaltyfase met Mbappé tijdens Frankrijk-Portugal en die scheids hebben ze na de poulefase naar huis gestuurd.
Maandag rondvaart door de grachten.Zo Kuipers shirtje besteld en de vlaggetjes weer opgehangen.