Maakt het uit wie de 3e keeper is
Ja. Want ik denk dat de hele entourage rond zo toernooi goed is om mee te maken voor een jonge keeper.
Maakt het uit wie de 3e keeper is
En ook @ De Wolf:
Jong Oranje speelt toch niet? Ja, vorige week wel. Maar hij kon daarna toch makkelijk aansluiten bij het 'grote' Oranje?
Heb je helemaal gelijk in. Je had zelfs nog even kunnen overwegen of je wellicht een speler op een andere positie meeneemt gezien de eerdere pijntjes van De Ligt en Aké. Karsdorp bijvoorbeeld voor rechtsback, zodat je daar Veltman en Timber niet nodig gaat hebben mocht Dumfries nog wegvallen. Of St. Juste die ook vrij multi-inzetbaar is.Maar even serieus, ik vind het onbegrijpelijk dat er geen vervanger wordt opgeroepen. "Om het groepsproces niet te verstoren," of zoiets onzinnigs las ik. Je neemt toch gewoon het maximale aantal spelers mee als kan? Natuurlijk zijn er nu nog wat middenvelders over, maar tijdens het toernooi krijg je ook te maken met blessures en schorsingen. Het zou toch balen zijn als je dan tekort in je keuzes zit terwijl je gewoon nog een vervanger mee had kunnen nemen.
Dus omdat Bijlow er niet bij zit en Bizot wel krijgen we de hele tijd dat gecalimero over dat er alleen Ajacieden worden geselecteerd? Bijlow is toch gewoon driekwart seizoen geblesseerd geweest?Nou, er zijn wel argumenten te bedenken om Bijlow te verkiezen boven Bizot.
Dit dus vooral... Wat is toch dat De Boer zo aan dat groepsproces hangt? En alsof die spelers nooit hebben meegemaakt dat er ineens iemand bij komt. Dat gebeurt op een club continu. En daar weet je dan vaak weinig van die speler. Hier zou er iemand bijgehaald worden die bekend is bij de meeste spelers (danwel wegens eerdere Oranjeselecties, danwel omdat men hem kent van de eredivisie ofzo)...Maar even serieus, ik vind het onbegrijpelijk dat er geen vervanger wordt opgeroepen. "Om het groepsproces niet te verstoren," of zoiets onzinnigs las ik. Je neemt toch gewoon het maximale aantal spelers mee als kan? Natuurlijk zijn er nu nog wat middenvelders over, maar tijdens het toernooi krijg je ook te maken met blessures en schorsingen. Het zou toch balen zijn als je dan tekort in je keuzes zit terwijl je gewoon nog een vervanger mee had kunnen nemen.
Dus omdat Bijlow er niet bij zit en Bizot wel krijgen we de hele tijd dat gecalimero over dat er alleen Ajacieden worden geselecteerd? Bijlow is toch gewoon driekwart seizoen geblesseerd geweest?
Misschien eerst eens een heel seizoen presteren in plaats van een paar maanden voordat hij mee mag naar een groot toernooi.
Dus omdat Bijlow er niet bij zit en Bizot wel krijgen we de hele tijd dat gecalimero over dat er alleen Ajacieden worden geselecteerd? Bijlow is toch gewoon driekwart seizoen geblesseerd geweest?
Misschien eerst eens een heel seizoen presteren in plaats van een paar maanden voordat hij mee mag naar een groot toernooi.
Huh? Door een grapje over Splinter?Onzin, maar ik word een beetje moe van dat Feyenoord gejank over teveel (ex) Ajacieden. Die obsessie had ik van jou niet verwacht.
De Roon heeft ook geen Ajax-verleden rendeert niet eens in een 5-3-2 systeem, dus dat kan de reden niet zijn.Karsdorp functioneert alleen in een 5-3-2 systeem en heeft bovendien geen Ajax verleden.
Wanneer was jouw Ajax-tijd?Nou ja Bizot kent De Boer ook van mijn Ajax tijd, volgens mij maakte de bondscoach daar zelf ook een referentie naar.
Ik gok die 7 jaar dat ze geen kampioen werden.Wanneer was jouw Ajax-tijd?
Enkel volgens de ondoorgrondelijke logica van die beroepsmompelaar.Maar het was toch zo dat je als je ek - 21 speelde je niet meer voor Oranje geselecteerd kon worden?
Overigens wil de neef van Promes dat het OM nog vóór het EK start met de strafzaak tegen Quincy Promes. Wordt het groepsproces toch verstoord.
Kunnen toch wel zonder Promes?
Er was de KNVB toch gegarandeerd dat het proces pas na het EK zou plaatsvinden?Overigens wil de neef van Promes dat het OM nog vóór het EK start met de strafzaak tegen Quincy Promes. Wordt het groepsproces toch verstoord.
Bovenstaande is eigenlijk ook nog eens totaal irrelevant, aangezien hij het afgelopen seizoen nu niet bepaald heeft laten zien in het Nederlands elftal thuis te horen.Had nooit opgeroepen moeten worden. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is, maar vooralsnog is er helemaal niets bewezen. Er liggen hele ernstige beschuldigingen op tafel en iederee had kunnen voorzien dat de zaak weer aangewakkerd zou worden zodra Promes weer in de picture kwam in Nederland. Lekker naïef om te denken dat dit allemaal geruisloos voorbij zou gaan. Het kan me niet schelen of hij schuldig is, of niet. Feit is dat de onrust over de onduidelijkheid zeer onwenselijk is in de voorbereiding op een EK.
Schijnt in Rusland de pannen van het dak te hebben gespeeld, maar in het Nederlands elftal is het op een interland na niks bijzonders.Bovenstaande is eigenlijk ook nog eens totaal irrelevant, aangezien hij het afgelopen seizoen nu niet bepaald heeft laten zien in het Nederlands elftal thuis te horen.