EK 2021; Oranje

Satyr

Administrator
Forumleiding
Maar goed dat de temperaturen hoog zijn de komende week, onze beste bankwarmer is er niet bij :(
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ze hadden Babel nog wel kunnen oproepen om te helpen met deze domper te verwerken.
 

Abubakari

Well-known member
Alsof je met Feyenoorders ooit een prijs pakt. Ik snap de Boer soms ook niet, maar zo weinig mogelijk Feyenoorders, dat is logisch.
 

Abubakari

Well-known member
En geen (ex) Feyenoorders die er bij hadden moeten zijn. Okay, Karsdorp had gekund, maar voor de rest? Niemand toch.
 

Batigoal

Well-known member
Maar even serieus, ik vind het onbegrijpelijk dat er geen vervanger wordt opgeroepen. "Om het groepsproces niet te verstoren," of zoiets onzinnigs las ik. Je neemt toch gewoon het maximale aantal spelers mee als kan? Natuurlijk zijn er nu nog wat middenvelders over, maar tijdens het toernooi krijg je ook te maken met blessures en schorsingen. Het zou toch balen zijn als je dan tekort in je keuzes zit terwijl je gewoon nog een vervanger mee had kunnen nemen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Toen de selectie voor jong oranje bekend werd was bizon nog gewoon de 4e keeper
Dan was bijlow nu de 3e keeper
Dus dan is het toch beter hem bij Jong oranje te hebben

En ook @ De Wolf:

Jong Oranje speelt toch niet? Ja, vorige week wel. Maar hij kon daarna toch makkelijk aansluiten bij het 'grote' Oranje?
 
Bovenaan