EK 2021; Oranje

Joost

Well-known member
De KNVB maakt zichzelf wel extreem belachelijk met die eis richting de Jumbo.

De KNVB maakt in de brief vooral bezwaar tegen ‘gebruikmaking van de Oranjekoorts, een Oranjebus en Oranjeparades in de commercial’, aangezien dergelijke Oranjeparades ‘sinds jaar en dag’ georganiseerd worden door de KNVB rondom interlandwedstrijden van het Nederlands elftal. Ook protesteert de bond tegen het in beeld brengen van ‘de befaamde Oranjecamping’ en het laten horen van Links Rechts, inclusief prominent optreden van de Snollebollekes’, de in 2013 opgerichte feestact uit Best van cabaretier Rob Kemps. Zijn liedje Links Rechts is volgens de bond in 2017 tijdens het EK vrouwenvoetbal uitgegroeid tot het ‘lijflied van de OranjeLeeuwinnen’.

Deze argumentatie moet haast wel uit een hele zure pen van de Albert Heijn komen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik zou het persoonlijk wel erg bijzonder vinden als "die neef" danwel de KNVB ook maar enige invloed zouden kunnen hebben op de datum van de behandeling van die zaak.
 
D

Deleted member 2709

Guest
KNVB claimt copyright op gebruik van de kleur Oranje?
 

Max

Administrator
Forumleiding
KNVB claimt copyright op gebruik van de kleur Oranje?

Net als Stichting Brein nog even geld wil zien voor je gekopieerde CD’s en DVD’s. Ik zou maar eens je Oranje spullen, CD’s en DVD’s opruimen.
 

Batigoal

Well-known member
Oekraïne is de lastigste in de groep, dus dan hebben we die maar mooi gehad. Ik verwacht een gelijkspel. Oostenrijk en Noord-Macedonië moeten we dan kunnen winnen.
 
Bovenaan