Abubakari
Well-known member
Ik zie toch echt Cruijff in een Ajax shirt, Bernardo is gewoon net als ik voor Ajax.Klopt die speelde toch bij Feyenoord?
Ik zie toch echt Cruijff in een Ajax shirt, Bernardo is gewoon net als ik voor Ajax.Klopt die speelde toch bij Feyenoord?
Alsof jij recht van spreken hebt als koning van de wansmaak, Rotterdammer en PSV'er, erger kan niet.Die Cambuur vlag helpt ook niet echt.
Die Cambuur vlag helpt ook niet echt.
Ja, daar schijnt hij ook nog even gespeeld te hebben.Ik zie toch echt Cruijff in een Ajax shirt, Bernardo is gewoon net als ik voor Ajax.
Dikke paniek na een nietszeggend oefenpotje? Rare jongens die Limbo's.Bij ons in de straat hebben ze besloten om maandag allemaal vlaggen en slingers op te hangen. Zou eigenlijk pas einde van komende week, maar ze zijn bang dat de vlaggen dan niet heel lang zullen hangen 😂
Onze straat hangt nu al vol met slingers, het heeft wel wat.Bij ons in de straat hebben ze besloten om maandag allemaal vlaggen en slingers op te hangen. Zou eigenlijk pas einde van komende week, maar ze zijn bang dat de vlaggen dan niet heel lang zullen hangen 😂
Bla bla!Die Cambuur vlag helpt ook niet echt.
Genot!Hij steunt tenminste nog de plaatselijke vv
Mij versieren, ho maar. Weer teveel gevraagd zeker?Ze hebben bij ons de hele kantine versierd. Wat een verschrikking. Maar ja vrouwen he.
Dat kan hier prima in de Rosengearde.Dan moet ik in Dalfsen zijn, toch?
Het was er gisteren gezellig druk. En er werd ook nog een beetje aan de regels gehouden. In ieder geval veel beter dan de kroeg gisteravond waar iedereen aan het schap hing.Wat doe je in de kantine is toch niks te doen
Helaas de dames zijn al voorzien. Maar als daar verandering in komt laat ik het je weten.Mij versieren, ho maar. Weer teveel gevraagd zeker?