Wat een rare tijd op de zaterdagavond 18.30 .
Slim, dan zijn alle andere teams uitgevoetbald en kunnen ze komen kijken.
Mooie finale in Zuid II. Gemert-Blauw Geel'38.
Gemert wint simpel met 5-0 bij ZSV en Blauw Geel'38 rekent pas na strafschoppen af met Chevremont (0-0).
Vermoedelijk 18.00 uur, want dat is volgens SM het ideale tijdstip voor alle amateurvoetbal.
Want MSC en Alcides spelen tegen elkaar ook meestal om 18.00 uur namelijk.
Een groot deel van de spelersgroep wilde bekerfinale niet spelen als G?sgens als trainer op de bank zou zitten, vertelt John Huisman. “Er was al een tijdje een gebrek aan vertrouwen in de trainer binnen de selectie. We hebben het een tijdje tegen kunnen houden, maar op een gegeven moment is de situatie onhoudbaar. Dan moet je als bestuur helaas beslissen om afscheid te nemen. Hoe verschrikkelijk zo’n ontslag ook is, weet ik uit ervaring”, aldus de voormalige trainer, die momenteel bestuurslid technische zaken is bij BVV.
Ik weet het; deze hoort hier eigenlijk niet thuis, maar de bekerfinale voor reserveteams in Oost gaat tussen het 2e van Quick'20 en het 2e van HSC'21.
Mooi affiche en daar ga ik zeker even naar toe.
Zaterdag 20 mei; aftrap 18.30 uur.
Ik neem aan van wel, al wordt dat wel puzzelen met drie clubs die ook nog nacompetitie spelen.
Als het goed is wel inderdaad. Finale staat gepland voor 10 juni.
Kom alleen nog nergens een loting tegen. Meestal is dat tegelijk met de loting voor de nacompetities.
Ik meende gisteren opgevangen te hebben dat de landelijke districtsbeker er niet meer is.