JMD
Well-known member
Landelijke districtsbeker? Wat is het nou?
De finales van de districtbekers samen bedoelde ik...
Landelijke districtsbeker? Wat is het nou?
Landelijke amateurbeker moet je eigenlijk zeggen voor het toernooi tussen de winnaars van de 6 districtsbekers. Maar apart dat er nog niet voor geloot is. Werd altijd al gedaan ver voor dat de finales gespeeld werden. Of is het inderdaad stilletjes afgeschaft.Landelijke districtsbeker? Wat is het nou?
Heb contact gehad met iemand van PZC en die bevestigt wat JMD zegt. Hoek heeft afgelopen week bericht van de KNVB gekregen dat er niet meer om de landelijke beker wordt gespeeld. Reden is mij onbekend.
Beste ?e waan,
Het klopt dat er dit seizoen niet wordt gespeeld voor een landelijke amateurbeker. Voor dit seizoen beperkt tot de districtsfinales.
Op basis van enquete onder verengingen. Een van de redenen, het al lange seizoen.
Ook komend seizoen zal de opzet zo blijven. Uiteraard zal dit ook komend seizoen weer worden ge?valueerd.
Nog meer feest voor Fregge, want Blauw Geel '38 wint de dubbel. Gemert werd in de finale van Zuid II met 0-4 verslagen. Van harte!
Je kunt de redenen wel enigszins uittekenen. Toernooi was niet bijster interessant en de teams waren met hun hoofd vooral bij de nacompetitie of vakantie.
Ik kan me er niet veel van herinneren van onze bekerwinsten. In 2010 vlogen we er direct uit tegen Sneek en in 2005 was er volgens mij een mini-toernooitje op ??n dag. Van 2000 weet ik het helemaal niet meer.