Districtsbeker 2016/17

bqandy

Well-known member
Het gaat er nu om of Elshot wel of niet een spelerskaart heeft. Dan mag het blijkbaar wel.
 

noordooster

Well-known member
http://www.tweenul.nl/nieuws/wvv-in-bekerthriller-langs-pkc83

Aan het einde meldde ik dat ook in het artikel.
En even opgezocht. Lijkt me dat Pelikaan S de haas is:

1.13.4
Combinatie speler

trainer
-
coach
Een trainer coach mag, onder verwijzing naar het Reglement Wedstrijden Amateurvoetbal,
gedurende het seizoen dat hij bij de KNVB als trainer coach van een elftal geregistreerd staat of heeft gestaan, niet als speler deelnemen aan bindende
wedstrijden van dit elftal, met uitzondering van de trainer coach in de volgende competitieklassen, waar de combinatie wel is toegestaan
:
mannen: alle reserveklassen veldvoetbal senioren en standaard veldvoetbal senioren in de laagste twee klassen van het district, mits deze lager zijn dan de derde klasse standaard.
-
vrouwen:
vanaf
eerste
klasse en lager
.

Een aantal jaren geleden toen Claus Boekweg net als nu ook trainer was van Sc Erica stelde hij zichzelf vanwege een gebrek aan spelers op in de competitiewedstrijd Nieuw Buinen - Sc Erica.
Uiteindelijk werd de uitslag van die wedstrijd ongeldig verklaard en moest het duel worden overgespeeld. Uiteraard zonder Boekweg.
 

noordooster

Well-known member
Nog even over PKC'83 - WVV. In het verslag ben ik redelijk neutraal, maar ik vond WVV wel een schopploeg hoor. Volgens mij zeven keer geel en een keer rood. Maar dat hadden er wat mij betreft nog 2 extra kunnen zijn. Bij de TC van PKC waren ze bang dat hun ploeg ook mee ging doen en dat gebeurde uiteindelijk ook. Het bleef "beperkt" tot drie of vier keer geel en een keer rood.
Vervolgens krijgt een speler van PKC nog een aansteker naar zijn hoofd gegooid door een WVV aanhanger. Ik vond het "over het randje".

In ieder geval iets om over na te praten zondag bij Be Quick. Het toeval wil dat dan de zus van de rode kaart van WVV met me mee kijkt tijdens het radio verslag. :)

De WVV aanhangers ( en spelers ) gaan wel vaker over de schreef.
Bij de enige editie van het Protos Weering zaalvoetbaltoernooi waaraan de club deelnam waren er ook allemaal ongeregeldheden.
Gevolg was dat de club van verdere deelname aan het toernooi werd uitgesloten.
 

Joost

Well-known member
Chevremont op 0-1 in Someren, in Gemert nog geen goals en verder tasten we in het duister.
 

SanMark.

Well-known member
De WVV aanhangers ( en spelers ) gaan wel vaker over de schreef.
Bij de enige editie van het Protos Weering zaalvoetbaltoernooi waaraan de club deelnam waren er ook allemaal ongeregeldheden.
Gevolg was dat de club van verdere deelname aan het toernooi werd uitgesloten.

Ken je klassiekers. In het eerste jaar gelijk kampioen geworden . In het tweede jaar waren de ongeregeldheden.
 

noordooster

Well-known member
Ken je klassiekers. In het eerste jaar gelijk kampioen geworden . In het tweede jaar waren de ongeregeldheden.

Je hebt helemaal gelijk.
In 2014 wonnen ze het toernooi en in 2015 werd de maatregel genomen dat ze niet meer aan het toernooi mochten deelnemen.
 

Joost

Well-known member
Oss en Gemert gaan aan de strafschoppen.

Chevremont prikt er nog een derde bij en wint in Someren.
 

Joost

Well-known member
Gemert meldt dat ze tegen Meerssen spelen de komende ronde, die hebben dan Susteren verslagen.
 
Bovenaan