Districtsbeker 2015/2016

Forza AZ

Well-known member
1430 AZSV (H)-Bennekom (H) [O] 1-1 AZSV wns

Oost:

halve finalisten
HHC (T) [geplaatst via competitie]
HSC'21 (T) [nagenoeg zeker geplaatst via competitie]
AZSV (H)
RKZVC (3)

verliezend kwartfinalisten (2e stand is als 1e ronde (waarin Lienden vrij had) niet meetelt
Bennekom (H) 5-13 (22-3) / 4-10 (17-3)
SVZW (H) 5-12 (16-3) / 4-9 (12-3)
ESA (3) 5-12 (9-9) / 4-9 (7-8)
Lienden (T) 4-7 (6-6) [geplaatst via competitie]

Bennekom en SVZW dus geplaatst voor KNVB-beker. ESA moet hopen dat 1 van de Hoofdklassers promoveert. Promoveren er meer dan komen de verliezend 1/8e finalisten nog in beeld.
 

Unregistere

Well-known member
Zuid I:

halve finalisten
Kozakken Boys (T) [geplaatst via competitie]
UNA (T) [geplaatst via competitie]
ASWH (H)
Oranje Wit (1)

verliezend kwartfinalisten
Kloetinge (1) 5-12 (17-6)
Halsteren (H) 5-12 (14-7)
TEC (T) 5-12 (16-10) [geplaatst via competitie]
Achilles Veen (H) 5-9 (6-4)

Kloetinge en Halsteren dus al zeker van deelname aan de KNVB-beker. Achilles Veen moet hopen dat ASWH of Halsteren promoveren.
Als 2 of 3 van de Hoofdklassers promoveren, dan komen zelfs de verliezend 1/8e finalisten nog in aanmerking.

Veen kan zelf ook gewoon promoveren, dan zijn ze er ook. Die kans is ook best re?el.

BNDS was er al snel bij om Halsteren als 'lucky loser' aan te merken, maar in Zeeland lees ik er nog niks over. Kloetinge zelf heeft het ook nog niet door, volgens mij.
 

Forza AZ

Well-known member
Ook nog even een overzicht van West II:

halve finalisten
RVVH (T)
Quick (H)
Noordwijk (H)
Jodan Boys (H)

verliezend kwartfinalisten
Quick Boys (H) 3-7 (7-2)
RKAVV (H) 3-6 (9-6)
TOGB (2) 3-6 (5-4)
Katwijk (T) 3-3 (5-5) [geplaatst via competitie]

Nog niets duidelijk of er van de halve finalisten clubs zich via de competitie gaan plaatsen. Dus voorlopig afwachten voor Quick Boys, RKAVV en TOGB.
 

Unregistere

Well-known member
Ook nog even een overzicht van West II:

halve finalisten
RVVH (T)
Quick (H)
Noordwijk (H)
Jodan Boys (H)

verliezend kwartfinalisten
Quick Boys (H) 3-7 (7-2)
RKAVV (H) 3-6 (9-6)
TOGB (2) 3-6 (5-4)
Katwijk (T) 3-3 (5-5) [geplaatst via competitie]

Nog niets duidelijk of er van de halve finalisten clubs zich via de competitie gaan plaatsen. Dus voorlopig afwachten voor Quick Boys, RKAVV en TOGB.

Quick Boys wordt zelf kampioen, vermoed ik.
 

Abubakari

Well-known member
Die Zaterdag Hoofdklasse C stelt niks voor, de ??n na de ander vliegt er uit tegen een derde klasser.
Jij gaat er morgen heen?
 

noordooster

Well-known member
Die Zaterdag Hoofdklasse C stelt niks voor, de ??n na de ander vliegt er uit tegen een derde klasser.
Jij gaat er morgen heen?

Denk het wel even.
VVG heeft zo'n beetje de helft van de noordelijke zaterdag hoofdklassers uitgeschakeld en Flevo Boys volgt.
Zaterdag zag ik VVG winnen in Genemuiden. Leuk ploegje dat VVG. Tim Rosema speelde erg goed.
Ik had me ook verheugd op Jhonny Meter, maar er werd gezegd dat hij qua gewicht wat Freddy de Grooth-achtige neigingen vertoont .
 

Abubakari

Well-known member
Ja, Jhonny Meter traint zelden meer, heeft het zaterdags -meen ik me te herinneren- druk met andere dingen en doet soms een helft mee als ze weinig mensen hebben maar is geen basisspeler meer. Maar als ie mee doet spat de klasse er nog steeds vanaf, vrije trappen en corners zijn gewoon altijd dikke kansen met Meter. Geweldig balgevoel en schitterende trap.

Tim Rosema is wel weer basisspeler, de laatste keer dat ik VVG zag was ie ook erg goed, veroverde veel ballen, echt de motor op het middenveld. Begin van het seizoen lang geschorst geweest en het duurde even voor ie weer in zijn ritme zat had ik het idee, maar nu weer onomstreden basisspeler en zeer belangrijk.
 

Joost

Well-known member
Volgens mij had Schaesberg vrij in de 1e ronde, dus resultaten van die ronde heb ik niet meegeteld.
In Zuid2 waren er enkel in de 1e ronde teams vrijgeloot zodat vanaf ronde 2 een eerlijke competitie kon ontstaan. Was dit jaar voor het eerst en mijns inziens een hele verbetering.
 

noordooster

Well-known member
Staphorst - PKC '83 2 - 1
De laatste halve finalist in Noord is dus ook bekend.
Net als Genemuiden - vv Groningen was ook dit een opwindende pot voetbal. Mooi om te zien.
Staphorst maakte de beslissende treffer pas in blessuretijd.
PKC had zijn keeper al gewisseld met het oog op de strafschoppen, maar die waren dus niet meer nodig.
 

Sensini

Active member
Zelfde vraag voor AZSV - HSC'21; is daar al een definitieve datum voor gekozen?

Volgens de KNVB op zaterdag 16 april 2016, net als HHC - RKZVC.
De finale is vastgesteld voor het weekend van 20/21 mei 2016. Deze zal worden gespeeld op de accommodatie van de vereniging die in de halve finale een uitwedstrijd heeft gespeeld. Hebben beide finalisten in de halve finale een thuis- of uitwedstrijd gespeeld, dan zal door middel van loting worden bepaald wie thuis zal spelen.

http://www.knvb.nl/nieuws/districtsnieuws/district-oost/17085/halve-finales-districtsbeker-oost
 

Unregistere

Well-known member
Halve finales in Zuid I ook ingepland:

UNA - Kozakken Boys op zaterdag 16 april om 17.00 uur

Oranje Wit - ASWH op dinsdag 19 april om 20.00 uur
 
Bovenaan